Ik welwrote:ik ben ook aan hardstyle verslaafd, jij niet dan?wrote: Gast stel je niet aan man.
Als je 7u achter elkaar mixt is ben je toch verslaafd lijkt mij.
Kerel proleem maken...
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
wat jij bedoeld snapt niemand swa.wrote:Ik bedoel mix verslaafd tjap.
wrote:wat jij bedoeld snapt niemand swaffellaarwrote:Ik bedoel mix verslaafd tjap..
Hahahawrote:Sowieso respect voor het maken haha, ik zal een torrenten.
mijn internet spaced em hard. Ik ga op een roadtrip zaterdag, dus dit is wel nice om mee te nemen
En beetje lief zijn voor deze kerel, hij wijdt een dag aan het maken van een lange mix en dan krijg je van die knulletjes als "RiStyle" die denken leuk te zijn met hun opmerkingen.
Houd het voor je liever. :')
Neem m ook mee. Vind dit wel grappig!
wrote:Hahaha![]()
Neem m ook mee. Vind dit wel grappig!
Ik hoor nog wel wat je ervan vind
Nog reacties?
Gozertje Chillout, hij heeft deze mix gewoon gemaakt voor mensen die op vakantie gaan, ik vind het een leuk initiatief.wrote:Ik bedoel mix verslaafd tjap.
Hoezo is tie dan gelijk mixverslaafd, onzin dus
zijn er nog reactie want ik ben nu pas terug van vakantie
Nee. Anders stonden ze er wel bij denk ik!wrote:zijn er nog reactie want ik ben nu pas terug van vakantie
Zou best wel eens kunnen!wrote:Nee. Anders stonden ze er wel bij denk ik!wrote:zijn er nog reactie want ik ben nu pas terug van vakantie
wat ik me afvraag is hoe je alsnog overgangen kan laten mislukken met mixmeister, of zie ik dit verkeerd? 
zal op een of ander manier wel kunnen zeker?
Je mixt niet eens live. Waarom zou je de mix dan als mp3 exporteren, zonder alles nog even op fouten te controleren en die eruit te halen.wrote:zal op een of ander manier wel kunnen zeker?
Ik heb geprobeerd de overgangen vlot te laten verlopen maar die nummers konden niet goed lukken.wrote:Je mixt niet eens live. Waarom zou je de mix dan als mp3 exporteren, zonder alles nog even op fouten te controleren en die eruit te halen.wrote:zal op een of ander manier wel kunnen zeker?
geen idee waarom.
Heb alles gedaan wat ik kon ervoor
Volgens is dit al vaker gezegd, kap is met het irritante vissen naar reacties.. Als er mensen zijn die je wat willen laten weten over deze mix, dan doen ze dat vanzelf wel, niet constant gaan zitten mekkerenwrote:zijn er nog reactie want ik ben nu pas terug van vakantie