Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:41 

Hardtraxx Veteran

Download Triton @ Real Hardstyle Radio Demo

Demo voor Real Hardstyle Radio, nu hopen dat ik resident mag worden ^^

Tracklist:
01. Digital Punk & Waverider - Angel
02. Frontliner - Warphole
03. Chain Reaction - Lellebel
04. B-Front & Digital Punk - For The Girls
05. Exit Mind - Loudness Tool
06. Neroz ft. Goliath - Mixed 'N Mastered
07. Phuture Noize vs Prefix & Density - Masters
08. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls
09. Thyron - Reincarnation
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:08 

Hardtraxxer

Zo vooraf ziet de tl er wel leuk uit, ik ga gewoon ff je mixjes beoordelen.

Leuke mix naar warphole, ligt er wel tikkie naast naar for the girls en helemaal bij loudness tool. Ook mix naar river of souls ligt er flink naast. Ik wens je evengoed veel succes en better luck next time :P Die laatste track was trouwens wel ff genieten op dat tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor je feedback :D
River Of Souls ligt er inderdaad behoorlijk langs, Loudness tool ook wel wat maar volgens mij ligt For The Girls gewoon recht, maar dat kan ook aan mijn gehoor liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk ligt gewoon vrijwel alles er naast. Misschien eventjes wachten met insturen van demo's totdat je het helemaal beheerst :) ? Wel een lekkere tracklist en die 1e overgang naar Warphole is echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

Misschien moet ik dan toch echt even een hoortest laten doen want ik hoor alleen Loudness Tool een klein beetje erlangs liggen en River Of Souls behoorlijk... :P
Maar ik heb al eerder een demo opgestuurd naar Revulsion en daar ben ik resident dus zo heel storend is het blijkbaar ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:25 

Hardtraxx Beheerder

Fuzzylogic schreef:
Misschien moet ik dan toch echt even een hoortest laten doen want ik hoor alleen Loudness Tool een klein beetje erlangs liggen en River Of Souls behoorlijk... :P
Maar ik heb al eerder een demo opgestuurd naar Revulsion en daar ben ik resident dus zo heel storend is het blijkbaar ook weer niet.

Liggen wel een paar naast. Een duidelijke is van For the girls naar Loudness Tool. Overgang daarna ook een klein beetje. Naar River of Souls idd behoorlijk.

Verder wel lekker. Vooral de eerste overgang is heerlijk!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle