Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Download Triton - Hardworld 3 DJ Contest
View on SoundCloud

Zeer tevreden over het mixwerk, eigenlijk elke overgang vind ik wel vet gelukt!

Tracklist:
01. Warface - Mash-Up 3.0
02. Primefire - The Owlman
03. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls
04. Prefix & Density ft. The Vision - I Know You're Coming Close (Triton Mash-Up)
05. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (Different Mix)
06. Crypsis & Luna - Torture
07. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
08. DJ Thera & Exit Mind - The Filth (Radio Edit)
09. Radical Redemption - God's Child
10. Deetox ft. MC Nolz - Trigger
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Lekker setje. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Guido wrote:Lekker setje. :cool:
Nog comments op het mixwerk? :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Pommer wrote:Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.
Thanks! Klopt inderdaad, bij DKOT > Torture zijn de vocals door elkaar vrij storend, Torture > Do You Want Heavy lopen ze ook deels over elkaar heen maar daar vind ik het eigenlijk niet zo storend met luisteren.
Thanks voor de feedback en het luisteren :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Prima setje hoor, vooral die overgang naar Torture is erg vet. Je zou kunnen proberen 1 van de 2 vocals een beetje weg te werken met een of ander effect. Ik heb een keer zo'n roll effect op een vocal gezet waardoor hij haperde en je de tekst niet meer hoorde.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
tomac wrote:Prima setje hoor, vooral die overgang naar Torture is erg vet. Je zou kunnen proberen 1 van de 2 vocals een beetje weg te werken met een of ander effect. Ik heb een keer zo'n roll effect op een vocal gezet waardoor hij haperde en je de tekst niet meer hoorde.
Thanks, goede tip ga het eens proberen :D
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vette set, een van je betere. Die overgang met Torture is heel vet alleen jammer dat ie dan zolang duurt :P
A
Fuzzylogic wrote:
Pommer wrote:Strak gemixt en luisterde opzich lekker weg. Alleen nam je soms wel veel risico in bepaalde overgangen, waardoor het misschien te druk kan klinken (maak die 'fout' zelf ook wel eens). Daardoor kreeg je ook een paar keer vocals door elkaar heen.
Thanks! Klopt inderdaad, bij DKOT > Torture zijn de vocals door elkaar vrij storend, Torture > Do You Want Heavy lopen ze ook deels over elkaar heen maar daar vind ik het eigenlijk niet zo storend met luisteren.
Thanks voor de feedback en het luisteren :thumbsup:
Vind het erg vet gemixt idd, maar bij bijvoorbeeld Torture > Do You Want Heavy kan je(in mijn ogen) net voor de climax of net aan het einde van een blok beter naar een van de twee sliden, dan is het helemaal vet :thumbsup:
A
Iemand dit nog??
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Heb 'm zelf niet meer helaas!