Je inzending van Delusion deed me toch luisteren naar deze lijst, hoewel ik de platen eigenlijk echt niet tof vind over het algemeen. Ofja, de helft ongeveer!
--> Recalled to life. Strak, maar wat duurt het lang! :o Het zit ook echt wel in het nummer, maar aangezien er geen switch is vind ik het nog weinig toevoegen dat je m zo lang laat aan staan. En wat duurt ie lang
-> Test. Wederom strak, goed getimed. Wel beetje aparte keus om na Get Loaded en Recalled to Life te draaien. Oh en er waren twee vocaltjes voordat je de switch maakt, klein detail. Op 09.44 klinkt het toch een beetje apart, en wordt het een beetje langdradig. Wel goed dat je dan nog effe met de filter blijft spelen om het iets actiever te maken. Toch, het duurt me wat te lang. Geen vette plaat, maar dat is smaak.
--> Sweetie. Je kiest er bewust voor om 'm wat later in te mixen omdat het anders druk wordt gok ik. Goede keus, maar toch val ik wat terug op dezelfde argumentatie van de vorige. Beetje moeilijke plaat en het duurt gewoon eventjes voordat je erin zit. Hij duurt ook echt vrij lang. Tikkeltje erlangs ook dacht ik.
--> From Scratch. Je mixt m in zoals een DJ m betaamd in te mixen. Zuiver, wel een redelijke stijlswitch maar zodra ik die reverse hoor vind ik dat eigenlijk alleen maar een verademing

Leuke plaat ook.
--> First Sound. Ik snap deze plaat ook niet helemaal, vind m niet prettig in mn oren klinken. Ik vraag me wel af waarom je hier ervoor kiest om een switch te maken. Het matcht niet met die hele scherpe zuivere reverse, en dan dat beetje holle van A-lusion erachteraan.
--> BRNFNK. Dit is een prima mix. Klein beetje druk, maar ik hou wel van zulke mixjes. Daarnaast is het een vet nummer, origineel maar toch met toegankelijke sounds.
--> X-Rated. Dubbele gevoelens bij deze mix. Je bent er supersnel bij om deze in te cueen, en het klinkt vet samen! Dus qua uitkomst mag ik zeker niet zeuren. Wel vind ik een puntje, en dat viel Spectre ook op, dat de climax van X-Rated puur en kaal het best tot zijn recht komt. Ik kan het persoonlijk wel hebben, want ik hou wel van wat aparter out of the box mixen. Wel waren er weer twee vocals, en op ongeveer 26.40 ofzo haal je de vocal weg voor een tease van een clap. Details, details.

--> F#CK!N J#MP. Vette mix. Dit vind ik gewoon lekker. Die geluidjes passen heerlijk op de achtergrond bij die funky kick van fucking jump. Wel vind ik het iets misplaatst omdat ik de plaatjes hiervoor wel iets harder vind dan deze.
Teases tussendoor waren strak en een dikke plus. Zeker die van speakers on rec.

Al met al, hmm gematigde gevoelens bij dit setje. Die van delusion heb ik echt een paar keer opgezet maar ik ben bang dat ik dat bij deze niet ga doen. Trackkeus is niet mijn ding, en de volgorde vond ik ook niet helemaal kloppen. Je kan zeerzeker goed mixen, want volgens mij gingen alle overgangen zoals je het bedoelde. Hier en daar een klein tikkie erlangs, maar verder

Succes! Ik ga denk ik ook nog een setje insturen, als ik de tijd vind om er eentje te maken. Ben benieuwd.