Tracklist: 01. Builder - Her Voice (Super Bass Mix) 02. Adrenalize - Secrets Of Time 03. Frontliner - Muzyk 04. Wildstylez - A Complex Situation 05. Scope DJ - Final Destination 06. DJ Stephanie - Knock On Wood 07. Noisecontrollers - Furybox 08. D-Block & S-te-Fan - Stronger 09. Neilio - Ain't No Dream 10. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) 11. Southstylers - Crystal 12. Zatox & Activator - Oxygen 13. The Machine - Renaissance 14. High Voltage & B-Front - Everything Changes 15. Donkey Rollers - Justice 4 All 16. Donkey Rollers - Immeasurably
Total: 64:22 min
Mijn eerste gear mix. Tracklist gemaakt door Rawbin. Zitten een aantal overgangen in die ik anders wilde (te laat inmixen enzo), maar volgens mij heb ik dat wel weer redelijk gefixt. Niet echt veel fouten gemaakt volgens mij. Alleen af en toe een trackswitch die niet zo goed ging (Crystal -> Oxygen bijv). Hij is wel wat lang geworden merkte ik. Met VDJ maakte ik vaak mixen van 20 nummers in een uur. Maar ben nog flink aan het oefenen, dus een beetje tijd tussen de mixes is wel fijn. Hoop uiteindelijk weer lekker snelle overgangen te gaan maken en meer te teasen als ik wat verder gevorderd ben.
Niet heel erg spannend mixwerk, helaas ook iet wat langzaam, maar verder geen storende fouten gehoord. Vond die trackswitch van Crystal --> Oxygen eigenlijk best goed gelukt Gaat sowieso op m'n mobiel