Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor de volgende re-run! Ik heb eerder een re-run gedaan voor dit feest is die is zo goed bevallen dat ik het wel leuk vond er nog een paar te doen waarvan dit de volgende is! TNT @ X-Qlusive Technoboy. Een heerlijke set met de beste early hardstyle knallers uit italie. Platen van de vele aliassen van deze heren dus verwacht echt die typische saifam sound.

Heel veel luister plezier :D



1. The KGB's - The Disco Fan (Hardisco Mix)
2. TNT - First Match (Technoboy Mix)
3. Tuneboy - Demolition (Original Mix)
4. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (Raw Mix)
5. TNT - Freakuency (Technoboy & Tuneboy Mix)
6. Hunter - The Beauty And The Beat (Technoboy Remix)
7. Dark Oscillators - Ethereal Sound Machine (TNT Remix)
8. Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
9. Droid - Focus (Uptempo Mix)
10.Builder - Bad Manners (Luca Antolini Dj Mix)
11.Tuneboy - Housensation (DJ Isaac Remix)
12.Speedwave - Mescal (Bud Mix)
13.Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix)
14.Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)
15.Technoboy - War Machine (2005 Remix)
16.Builder - Hardbeat Market (Hardstyle Masterz Mix)
17.The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest was zo epic :loving:

Hoe precies moeten je reruns zijn? Ik luister je reruns namelijk geregeld terug maar deze set kan ik me bijna nog plaat voor plaat herinneren... en dan vallen me 2 dingen op. Disco Fan moet volgens mij de Hardstyle Girl mix zijn, en Focus was sowieso de Reverse bass mix. Dat is namelijk het moment dat ik verliefd werd op die track xD

Buiten dat: hulde voor het maken van deze rerun. Ondanks de 2 zeiktoontjes van hierboven is het een dijk van een lijst, en de kwaliteit van de echte liveset laat BEHOORLIJK te wensen over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dit feest was zo epic :loving:

Hoe precies moeten je reruns zijn? Ik luister je reruns namelijk geregeld terug maar deze set kan ik me bijna nog plaat voor plaat herinneren... en dan vallen me 2 dingen op. Disco Fan moet volgens mij de Hardstyle Girl mix zijn, en Focus was sowieso de Reverse bass mix. Dat is namelijk het moment dat ik verliefd werd op die track xD

Buiten dat: hulde voor het maken van deze rerun. Ondanks de 2 zeiktoontjes van hierboven is het een dijk van een lijst, en de kwaliteit van de echte liveset laat BEHOORLIJK te wensen over :P


Goed om te horen! :D En ik haal de tracklisten van lsdb.nl en over het algemeen kloppen ze wel volgens mij haha. Iig bedankt voor het compliment en ook tof om te horen dat je mijn re-runs regelmatig mee pakt :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle