Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:00 

Hardtraxx Veteran

TNT @ Hardclassics on the Beach 2014 :
[zippy]http://www73.zippyshare.com/v/31582525/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Tuneboy - Demolition (Technoboy Remix)
02. TNT - First Match (Technoboy Mix)
03. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
04. DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)
05. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
06. Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
07. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
08. Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
09. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
10. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
11. Dark Oscillators - Superstar DJ
12. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
13. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
14. KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
15. KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 00:14 

Hardtraxxer

Was puur genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 03:41 

Hardtraxx Addict

Ook dit is een genot om naar te luisteren, damn waar blijven de tijden... Ongelooflijk dat er geen enkele HS artiest is die deze kwaliteit meer maakt. Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig (enkele uitzonderingen zoals Bas (NC) en Wildstylez uitgezonderd)....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 09:45 

Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:27 

Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Ook dit is een genot om naar te luisteren, damn waar blijven de tijden... Ongelooflijk dat er geen enkele HS artiest is die deze kwaliteit meer maakt. Dit is en blijft productie technisch van een veel hoger niveau dan de HS van tegenwoordig (enkele uitzonderingen zoals Bas (NC) en Wildstylez uitgezonderd)....

Zo'n HAHAHAHAHA reactie is dan ook weer een beetje overdreven, maar ik denk wel dat melancholie een hele grote rol speelt hier. Dat heb ik zelf ook namelijk, puur genieten dit! Technisch gezien is het moeilijk te vergelijken denk ik. Ik vind dat ze tegenwoordig heel weinig uit hun mogelijkheden halen mbt tot "vroeger"
Daarbij vind ik deze periode gewoon het allerbeste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle uit die periode vind ik ook erg lekker hoor, maar dat de productiekwaliteit toen beter was is natuurlijk gruwelijke onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 17:21 

Daveytl schreef:
Hardstyle uit die periode vind ik ook erg lekker hoor, maar dat de productiekwaliteit toen beter was is natuurlijk gruwelijke onzin.

Jouw mening vind ik gruwelijke onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 17:36 

Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:
Daveytl schreef:

Jouw mening vind ik gruwelijke onzin

Dan vind ik dat jij je oren moet laten uitspuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 19:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat je het sowieso niet met elkaar kan vergelijken. Kijk naar de DAW's en plugins van toen en van nu, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat de sounds van tegenwoordig veel beter afgewerkt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 20:04 

Hardtraxx Veteran

De intro van Infinity is productie technisch 10x beter dan de gemiddelde intro met 100 screeches van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 00:27 

Aan het typen...

Ik hoorde vanmiddag ook een paar oudere Saifam voorbij komen o.a. Hardbeat Market, ik zou niet weten hoe je die met de kennis en techniek van vandaag kunt verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 14:34 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik hoorde vanmiddag ook een paar oudere Saifam voorbij komen o.a. Hardbeat Market, ik zou niet weten hoe je die met de kennis en techniek van vandaag kunt verbeteren.

Mee eens, en het is ook zo moeilijk om dat te vergelijken. Maar de hardstyle van die tijd had gewoon veel meer power, drive, originaliteit en noem maar op. Nu worden er ok pareltjes uitgebracht maar als ik door mijn vinyltjes heenga denk ik maar 1 ding: jezus wat is er veel kwaliteit uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 16:36 

Hardtraxxer

Darknezz schreef:

Haha je kunt wel zien dat je zelf niks van producen weet, dat neem ik je niet kwalijk hoor maar dat kun je gewoon niet zeggen en met elkaar vergelijken.

Ben zelf een van de weinigen, misschien wel de enige uit de vriendengroep die dit vet vind, heerlijk!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 16:49 

Hardtraxx Veteran

Juist, feest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:09 

Hardtraxx Addict

Top dit ^^ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:52 

Hardtraxx Crew

Dit is zo'n fijne muziek, wat had ik hier graag bij willen zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke set !