Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Jurheinen schreef:
Wat een gruwelijke lijst! :drool:
Deze overgang, wat een eindbaas :worship:
4.Zany - Psychedelic Trip
5.Delete - Formula

Zeg dat wel, deze is ziek goed!! :yay:

Deze gaat mee in de auto! :worship:

Dacht precies hetzelfde! @ Beide trouwens haha :P Die overgang :love: en mee in de auto, vnv maar ff stukje touren en het geluidssysteem belasten xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:58 

Hardtraxxer

Ik wil de oude versie van Necropsy... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:19 

Hardtraxx Elite

Onwijs Gave Lijst! Leuk dat die Black Magic & Delete Remix draait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:14 

Hardtraxx Addict

Dylan-E schreef:

Diana vertelde me dat Titan haar plekje bij Theracords mede mogelijk heeft gemaakt dus hij is wel fan van haar draaikunsten en producties wss :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Set :drool:
Wat een heerlijke overgangen er in ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:55 

Donateur

Echt een vette lijst, dat weet George wel altijd voor elkaar te krijgen. Het is dan alleen zo zonde/jammer dat het mixwerk soms wat te wensen overlaat, ondanks dat hij met de computer mixt :(
En dat gebeurt hem helaas wel vaker. Hij zet dan wel altijd een brute set neer, dus dat maakt het dan weer helemaal goed :thumbsup:
Ondanks dat toch een vette set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Jammer van de geluidskwaliteit van het zippybestand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 17:49 

Artiest

M-arijn schreef:
Dylan-E schreef:

Diana vertelde me dat Titan haar plekje bij Theracords mede mogelijk heeft gemaakt dus hij is wel fan van haar draaikunsten en producties wss :P

T is thera die theracords mogelijk heeft gemaakt voor mij :P Door titan ben ik naar HDE gegaan waar ik Thera heb ontmoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:28 

Hardtraxx Addict

Titan fuckin held!! Echt een fan van deze gast! Jammer dat ie geloof ik niet op decibel staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:57 

Hardtraxx Crew

Heb deze nu opstaan. Die overgang van Psychedelic Trip naar Formula :worship: Wat een held is het toch ook!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:05 

Waarom draait hij nu eens geen Scantraxx of Dirty Workz in zijn sets? Sluit toch eens af met iets melodieuzer man!

(om maar even de belachelijkheidsgraad van het beklag in sommige andere topics te spiegelen...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:18 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Waarom draait hij nu eens geen Scantraxx of Dirty Workz in zijn sets? Sluit toch eens af met iets melodieuzer man!

(om maar even de belachelijkheidsgraad van het beklag in sommige andere topics te spiegelen...)

Euhhh wtf heb jij hier te klagen? En wat is je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:24 

Daveytl schreef:
Spablauw schreef:

Euhhh wtf heb jij hier te klagen? En wat is je punt?

Ik hou niet van Titan z'n stijl. Ik wil dat hij wat melodieuzer gaat draaien. Het omgekeerde willen jullie ook van brennan heart etc. dus als je nu op mij gaat bashen verdoem je jezelf tot de grootste klojo, een die z'n eigen gedrag afkeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Waar zie je mij zeggen dat Brennan Heart harder moet gaan draaien dan?

En al die mainstream boys die opeens de rauwere Hardstyle gaan afkraken alleen maar omdat sommige mensen dat doen bij mainstream Hardstyle: :lol: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:51 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Titan fuckin held!! Echt een fan van deze gast! Jammer dat ie geloof ik niet op decibel staat..

Dit. Zijn set vorig jaar op Decibel staat nu nog bekend als een van de dikste.. zonde dat hij niet in Loudness staat dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart, Headhunterz en Wildstylez moeten JUIST hun eigen ding doen, er is al genoeg aanbod qua raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:58 

Daveytl schreef:
Waar zie je mij zeggen dat Brennan Heart harder moet gaan draaien dan?

En al die mainstream boys die opeens de rauwere Hardstyle gaan afkraken alleen maar omdat sommige mensen dat doen bij mainstream Hardstyle: :lol: Afbeelding

Mensen die gaan zeggen hoe een dj het moet doen: :')!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Alles maar accepteren: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:43 

Donateur

Daveytl schreef:

Inderdaad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:09 

Daveytl schreef:

Doe ik niet, ik breek gewoon niemand af waar ik niet naar kan luisteren :) en jij denk enige invloed uit te kunnen oefenen door op het forum een beetje te zanniken? Kom op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:28 

Donateur

Jij zanikt, ik zie Daveytl genoeg opbouwende kritiek geven onder andere op mainstream nummers maar ook op livesets van artiesten. Dat is blijkbaar zijn visie en mits ondersteun met argumenten is daar toch helemaal niets mis mee? Het probleem is dat de spacebrillen op 't forum zich gelijk aangevallen voelen en de meeste niet echt een ster zijn in het weerleggen van argumenten.

Daarnaast: jij bent er ook zo eentje die klakkeloos 2,80 voor een raketje neerlegt? En je stemt zeker ook niet aangezien die ene stem toch niks uitmaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Daveytl schreef:

Doe ik niet, ik breek gewoon niemand af waar ik niet naar kan luisteren :) en jij denk enige invloed uit te kunnen oefenen door op het forum een beetje te zanniken? Kom op man.

Niet per sé door te zaniken, maar misschien wel door opbouwende kritiek te geven. Als artiesten hier lezen, lezen ze dat soort dingen ook en misschien verandert het net iets aan de manier van denken.
Ik denk dat onder andere Headhunterz ook wel enigszins een andere blik heeft gekregen op bepaalde dingen door Hardtraxx.

Ik weet dat ik af en toe ook wel uit mijn slof schiet met iets te destructief reageren, maar over het algemeen probeer ik het netjes te houden.

TiMOTHYb schreef:
Het probleem is dat de spacebrillen op 't forum zich gelijk aangevallen voelen en de meeste niet echt een ster zijn in het weerleggen van argumenten.

Spacebrillen :lol:
En ik ben het eens met wat je hier zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:44 

TiMOTHYb schreef:
Jij zanikt, ik zie Daveytl genoeg opbouwende kritiek geven onder andere op mainstream nummers maar ook op livesets van artiesten. Dat is blijkbaar zijn visie en mits ondersteun met argumenten is daar toch helemaal niets mis mee? Het probleem is dat de spacebrillen op 't forum zich gelijk aangevallen voelen en de meeste niet echt een ster zijn in het weerleggen van argumenten.

Daarnaast: jij bent er ook zo eentje die klakkeloos 2,80 voor een raketje neerlegt? En je stemt zeker ook niet aangezien die ene stem toch niks uitmaakt...

Ik heb gestemd op de dj mag top 100, en dat zijn 1. Headhunterz, 2. Wildstylez, 3. Noisecontrollers, 4. Avicii, 5. Hardwell geworden, en als je daar problemen mee hebt, spuw dan zeker je gal.
En ik koop geen ijs op festivals, enkel bier (beter dan al die druggies hier op het forum ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:48 

Donateur

Spablauw schreef:
Ik heb gestemd op de dj mag top 100, en dat zijn 1. Headhunterz, 2. Wildstylez, 3. Noisecontrollers, 4. Avicii, 5. Hardwell geworden, en als je daar problemen mee hebt, spuw dan zeker je gal.

Moet jij weten, als jij vind dat Noisecontrollers strakkere setjes in elkaar draaien dan Titan is daar niets mis mee. Of tenminste eigenlijk is er alles mis mee want het is technisch gezien in elk geval niet waar, maar jij zoekt elke keer de confrontatie met mensen die er niet van houden.

Citaat:
En ik koop geen ijs op festivals, enkel bier (beter dan al die druggies hier op het forum ;))

Stoer, (want raketjes eet je alleen als je drugs gebruikt) (en bier voor 2.80 slaat ook als een fietsbel op een olifant).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:59 

Nee maar jij duwt mij in het hokje van iemand die raketjes koopt op een festival, terwijl dat helemaal niet zo is. En dat je enkel raketjes eet als je drugs gebruikt daar zie ik niet het verband van in, zeker niet dat ik dat ooit gezegd zou hebben. En ja voor jullie Nederlandse jongeren is dat inderdaad schandalig veel, jullie werken nl. een uurtje aan vakantiewerk voor zo'n pilsje, kan ik niet aan doen ;)...
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle