Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ik wil graag een re-run van deze zet in betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik wil graag een re-run van deze zet in betere kwaliteit.

Deze versie is betere kwaliteit :P

https://www.dropbox.com/sh/q3kpub5zlei8 ... 0Titan.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:29 

Hardtraxx Addict

Jezus wat een set! Baal met de dag meer dat ik hier niet bij was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat hij My Angel vergat te draaien. :P Ben tot 15 hier geweest en daarna terug naar beneden gegaan voor E-Force. Jammer van de gratis sauna, die je er bij kreeg trouwens.

Veel dikke platen gemist, maar bewust naar E-Force gegaan. Zeker geen spijt van, vond het geluid stuk beter en had weinig zin in die hitte boven. Sfeer was boven dan wel weer 1000x beter als ik aan deze set terug denk trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Ziek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:51 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Ordinary Joe schreef:
Gooit ie gewoon even Can't Get You Back :$
Sowieso heerlijke set

Ja en op welke plaats ook xd

Haha ja die snap ik ook niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

Sfeer en tracks waren geweldig! Geen spijt dat we hiervoor hebben gekozen, na zaterdag is Titan aan mijn heldenlijst toegevoegd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:16 

Genoten! Clap Youuuu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:19 

Donateur

Ik heb het idee dat hij het gewoon leuk vindt om een beetje te stunten. Die hardstyle maffia kwam inderdaad helemaal uit het niets, daarna schakelt hij moeiteloos over naar wat bekender en meer mainstream werk om vervolgens weer een delete erdoorheen te gooien. Als je zo naar de TL kijkt ziet het er inderdaad een beetje gek uit, ik begreep afsluiten met Magic bijvoorbeeld niet zo. Gister heb ik hem echter in de auto aangehad en hij luistert toch extreem lekker weg moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Titan is wat meer geboekt zou worden op grote feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:34 

Hardtraxxer

Ik vind het juist wel leuk zo lekker onvoorspelbaar. Hij draait niet alleen Fusion plaatjes maar van alles wat. Ook het feit dat hij platen zoals My Angel en Necropsy niet iedere set draait verdient naar mijn mening respect. Zo behoudt hij de exclusiviteit van deze tracks en blijven ze langer leuk dan tracks die je ieder feest 2 a 3 keer hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

Net helemaal geluisterd voor het eerst en holyshit sjemieneetje wat een baas is Titan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 14:54 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Jammer dat hij My Angel vergat te draaien. :P Ben tot 15 hier geweest en daarna terug naar beneden gegaan voor E-Force. Jammer van de gratis sauna, die je er bij kreeg trouwens.

Veel dikke platen gemist, maar bewust naar E-Force gegaan. Zeker geen spijt van, vond het geluid stuk beter en had weinig zin in die hitte boven. Sfeer was boven dan wel weer 1000x beter als ik aan deze set terug denk trouwens.

Ach My Angel heb je dan wel gehoord bij B-Front en Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:30 

Artiest

zozo Titan die Misbegotten draait? netjes hoor

oh Chemical is btw met Slim Shore samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:47 

Hardtraxx Veteran

Nike schreef:
93Wesley93 schreef:

Ach My Angel heb je dan wel gehoord bij B-Front en Adaro

Nee helaas ook niet, was naar de wc en kwam pas tijdens de outro de zaal terug in lopen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:09 

Hardtraxxer

Dit was voor mij de set van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik heb het idee dat hij het gewoon leuk vindt om een beetje te stunten. Die hardstyle maffia kwam inderdaad helemaal uit het niets, daarna schakelt hij moeiteloos over naar wat bekender en meer mainstream werk om vervolgens weer een delete erdoorheen te gooien. Als je zo naar de TL kijkt ziet het er inderdaad een beetje gek uit, ik begreep afsluiten met Magic bijvoorbeeld niet zo. Gister heb ik hem echter in de auto aangehad en hij luistert toch extreem lekker weg moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Titan is wat meer geboekt zou worden op grote feesten.

ja ben het hier wel mee eens ! als je op een feest staat verwacht je niet dat het tweede nummer al zo hard is !

hij zit ook altijd lekker te kutten met mixen, klinkt niet altijd perfect en soepel, maar hij doet wel z'n best om het een beetje dynamisch te houden ! vind het echt lekker weg luisteren :)

Titan, wat een held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:39 

Hardtraxx Newbie

Dit was echt wel een vette set hoor! Ging lekker los daarboven :clap:

Beste uurtje van de avond (Na een uur naar eforce gegaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 23:06 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

Shadow Interaction schreef:

jaaaa echt super dik :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Als die plaat dit jaar nog uitkomt geheid dat er niks meer over heen gaat :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 02:58 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Shadow Interaction schreef:

Als die plaat dit jaar nog uitkomt :worship: :worship: :worship:

Welke plaat?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle