Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Titan's stijl staat me zowieso al niet aan... :/
Vind het spijtig dat ook DJ's die niet goed genoeg zijn kwa mixwerk toch aan de top kunnen komen, door 'vriendjespolitiek'...

Sorry?

Titan is iemand die al jaren meegaat, en durft andere tracklisten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Titan's stijl staat me zowieso al niet aan... :/
Vind het spijtig dat ook DJ's die niet goed genoeg zijn kwa mixwerk toch aan de top kunnen komen, door 'vriendjespolitiek'...

Daar is Titan geen voorbeeld van, titan is gewoon een hele goede dj die wél iets toevoegt aan de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 13:08 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Download Titan - Defqon.1 Festival 2010 Re-Run:
http://www.megaupload.com/?d=OX39VHSW

Tracklist:
1. Noisecontrollers - Sanctus
2. Toneshifterz - In Darkness
3. Titan - Nightmare
4. Tatanka - Doomsday
5. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
6. Max Enforcer - Loudness
7. Donkey Rollers - 2012
8. Zany - Psychedelic Trip
9. Slim Shore - Syren
10. Hardwear - Night Beast
11. Max Enforcer - Fade To Black
12. Hardwear - Enemy
13. Nyocore - Penetration
14. The Wishmaster - Fuck Up
15. Nyocore - Underground
16. Partyraiser & Triax - Assasins


Dan maar even zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad dit is echt wel dik, Misschien was het mixwerk op defqon wel beter. En heeft hij het soms wat raar gedaan voor de promo's ofz.. Kan iemand bevestigen dat het mixwerk op defqon beter was??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Jammer genoeg vind ik dat de Hardwear platen een leuk concept hebben maar dat de uitwerking onvoldoende is.


En hier ben ik het 100% mee eens. Zitten leuke stukken in, maar 't is allemaal net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 14:24 
 

umlaagladen die handel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sodeju, dit is kwaliteit-ragwerk hoor!

En die Hardwear-platen vind ik juist supertof. Is weer eens wat anders, heerlijk zo'n harde en vrij experimentele sound binnen de hardstyle. Zo te zien ben ik de enige maar dat boeit me niet, ik vind het tof dat er binnen de stijl dusdanig geëxperimenteerd wordt.

En de hardcore-afsluiter verdiend een gigantische pluim! Dat is pas origineel afsluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

COME ON GOD,
ANSWER ME! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:28 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Sodeju, dit is kwaliteit-ragwerk hoor!

En die Hardwear-platen vind ik juist supertof. Is weer eens wat anders, heerlijk zo'n harde en vrij experimentele sound binnen de hardstyle. Zo te zien ben ik de enige maar dat boeit me niet, ik vind het tof dat er binnen de stijl dusdanig geëxperimenteerd wordt.

En de hardcore-afsluiter verdiend een gigantische pluim! Dat is pas origineel afsluiten :)


je bent niet de enige hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best wel een aardige lijst! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
DjDeenite schreef:
Titan's stijl staat me zowieso al niet aan... :/
Vind het spijtig dat ook DJ's die niet goed genoeg zijn kwa mixwerk toch aan de top kunnen komen, door 'vriendjespolitiek'...

Sorry?

Titan is iemand die al jaren meegaat, en durft andere tracklisten neer te zetten.



Kijk, ik bedoel gewoon dat hij een dj is die mooie beukschijven neerzet en altijd mooie opbouwen neerzet. Maar je kwaliteit moet altijd top blijven! Ook als het eens niet voor een groot Q dance feest is...;) snappie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daar ben ik het niet helemaal mee eens... je moet wel je goede skills bewaren voor een feest en mensen los zien gaan en die hoef je dan niet perse op de radio te demonstreren, dan hebben mensen ook een reden om je live te komen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
daar ben ik het niet helemaal mee eens... je moet wel je goede skills bewaren voor een feest en mensen los zien gaan en die hoef je dan niet perse op de radio te demonstreren, dan hebben mensen ook een reden om je live te komen zien.


Dus als iemand voor de koning moet gaan opdienen dan moet ie minstens 10 keer beter zijn als anders? Sorry, maar daar ben
Ik het dan weer niet mee eens... :)
Je moet er staan, dit is hun job. Maar goed, back on topic! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Nou als dit dan een re-run is,waar is deze dan opgenomen?
Ook had ik het over de set,en het mix werk,dat ik dat hoor en dan weet waar ik over praat.

:') :') :')

Vette tracks, het mixen is echt heel slecht moet ik zeggen. En je hoort tot aan 2012 geen effecten en dan opeens om de 2 seconden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:47 
 
Hardtraxx Addict

tomb schreef:
Delcone schreef:
Nou als dit dan een re-run is,waar is deze dan opgenomen?
Ook had ik het over de set,en het mix werk,dat ik dat hoor en dan weet waar ik over praat.

:') :') :')

Vette tracks, het mixen is echt heel slecht moet ik zeggen. En je hoort tot aan 2012 geen effecten en dan opeens om de 2 seconden?


+1
De tracklist vind ik egt prachtig, Maar die overgangen, vooral die 1ste :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Delcone schreef:
Nou als dit dan een re-run is,waar is deze dan opgenomen?
Ook had ik het over de set,en het mix werk,dat ik dat hoor en dan weet waar ik over praat.

:') :') :')

Vette tracks, het mixen is echt heel slecht moet ik zeggen. En je hoort tot aan 2012 geen effecten en dan opeens om de 2 seconden?


Als je dit thuis opneemt,waarom geef je zo een set vrij,doe hem dan over ofzo.
Dit heeft echt niks met de promo,s te maken.
Als dit nou ergens in een studio opgenomen is dan kan je het moelijk overdoen.

Hardstyleking schreef:
daar ben ik het niet helemaal mee eens... je moet wel je goede skills bewaren voor een feest en mensen los zien gaan en die hoef je dan niet perse op de radio te demonstreren, dan hebben mensen ook een reden om je live te komen zien.


Wat voor skills heb je nodig dan om juist wel een goede set neer te zetten? als je zulken setjes weg geeft maak je je naam er niet beter op hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Als je dit thuis opneemt,waarom geef je zo een set vrij,doe hem dan over ofzo.
Dit heeft echt niks met de promo,s te maken.
Als dit nou ergens in een studio opgenomen is dan kan je het moelijk overdoen.

Declone, dat heeft het wel. Let maar eens op bij een uitzending dat sowieso alle promo's voorzien zijn van of gepraat van Jeff-E of een sample van het radiostation op (meestal meer dan) 2 plekken. Hetzelfde met Psychedalic Trip. Zeker op deze kwaliteit is dat nogal nodig om er wat overheen te gooien, omdat anders mensen gaan knippen & plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dat dan zo is
Geef dan geef Re-run set weg,wie wilt er nou naar zo een set luisteren?
Misschien dan alleen voor bepaalde nummers,dan wacht ik liever datze uit zijn,dan naar zo een nummer luisteren met allemaal fliters en flangers er door heen.
Volgens mij doe je je zelf er ook geen eer aan om zo een set weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Als dat dan zo is
Geef dan geef Re-run set weg,wie wilt er nou naar zo een set luisteren?
Misschien dan alleen voor bepaalde nummers,dan wacht ik liever datze uit zijn,dan naar zo een nummer luisteren met allemaal fliters en flangers er door heen.
Volgens mij doe je je zelf er ook geen eer aan om zo een set weg te geven.

Er was maar een verschrikkelijke vraag naar deze set, omdat deze door de mensen die er waren als zeer goed werd bestempeld. Titan heeft een maandelijkse show op hardstation.fm, waar hij dit kan doen, 1+1=2 toch?
Zany heeft waarschijnlijk gevraagd zijn nummer zo te camoufleren dat niemand hem kan gebruiken en dat is gelukt. Als je het niets vind is het jammer, maar helaas. Dan ga je over op 1 van de andere duizenden sets toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja klopt
Ik wilde graag ze set luisteren aangezien ik zijn productie altijd wel vet vind vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Ja klopt
Ik wilde graag ze set luisteren aangezien ik zijn productie altijd wel vet vind vandaar.


hij heeft pas 1 productie gedaan dus laat het altijd maar weg ;)
als het al zijn productie is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:12 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Delcone schreef:
Ja klopt
Ik wilde graag ze set luisteren aangezien ik zijn productie altijd wel vet vind vandaar.


hij heeft pas 1 productie gedaan dus laat het altijd maar weg ;)
als het al zijn productie is

Dus? Ik vind zijn productie (Nightmare) ook ALTIJD vet :P
En ja dat is weldegelijk zijn productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 07:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
djpatt schreef:
Delcone schreef:
Ja klopt
Ik wilde graag ze set luisteren aangezien ik zijn productie altijd wel vet vind vandaar.


hij heeft pas 1 productie gedaan dus laat het altijd maar weg ;)
als het al zijn productie is

Dus? Ik vind zijn productie (Nightmare) ook ALTIJD vet :P
En ja dat is weldegelijk zijn productie.

Hij bedoelt (neem ik aan) dat zijn productie door Zany gemaakt is (en Jowan staat er ook bij de credits, maar die schijnt niet echt meegeproduceert te hebben).
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle