Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Drake-D schreef:
Beuntie schreef:
Deze ga ik ook meenemen op vakantie! Ziet er goed uit Timmer, zon tracklist vind ik wel chill als ik in me zwembad in Mallorca lig :beer:


Met 45 graden! :cool:


Haha tering, dan vind een neger het nog warm :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald :thumbup:

Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?

Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Sorry, maar ik moest het even kwijt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Timmer schreef:
waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald :thumbup:

Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?

Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Sorry, maar ik moest het even kwijt...


Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
San Miquel schreef:
Timmer schreef:
waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald :thumbup:

Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?

Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Sorry, maar ik moest het even kwijt...


Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggen :/

Oh fijn :)
Ja het moest er even uit, sorry maar nu was jij degene die het moest bezuren ;)

De vinyl is idd echt heel goed! :D
Zodra ik weer terug ben van vakantie ga ik hem zeker draaien in m'n nieuwe set! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid :thumbsup: . Net als pouding senses :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 19:00 
 

Mooi gedaan Stijn :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Mooi gedaan Stijn :thumbsup:.


Haha Stefan van Gestel,, ben jij dit nou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 00:24 
 

Duh xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Duh xd.


oh neee :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 02:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid :thumbsup: . Net als pouding senses :corn:


2015?
er word nu al niet meer met vinyl gedraaid
dan zijn er zelfs geen meer cd spelers meer denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 10:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..
Laat je weten wat ik er van vind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

SchuttelHMD schreef:
Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..
Laat je weten wat ik er van vind :thumbsup:


Thanks,, dan zie ik het hier wel verschijnen ^^ en ze zeggen dat de HD-speler helemaal opkomt, maar op die HD-spelers kunnen nu nog steeds cd's afspelen -.-
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle