Haha tering, dan vind een neger het nog warmDJ Drake-D wrote:Met 45 graden!Beuntie wrote:Deze ga ik ook meenemen op vakantie! Ziet er goed uit Timmer, zon tracklist vind ik wel chill als ik in me zwembad in Mallorca lig
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...Timmer wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?
Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Sorry, maar ik moest het even kwijt...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggenSan Miquel wrote:Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...Timmer wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ik vind dat gewoon ongeloofwaardig dat iedereen dat roept.. waarom zou je dit doen als je hem zo kunt downloaden op div. downloadsites....?
Als je echt je tracks zou kopen, dan zou je gewoon wachten op de WEB-release, ipv. het gedoe met dat gerip...
Oh fijnTimmer wrote:Ik begrijp je wel, maar ja dat ripdingspelerachtigiets is niet van mij. Alleen bij deze plaat moest dat even, verder wacht ik altijd netjes op de webjes (ik kijk om de drie weken of zo op hardstyle.com juno enz). Beter dat je commentaar geeft als niks zeggenSan Miquel wrote:Ik bedoel dat jij ook al zo'n ripper bent die EN een usb platenspeler koopt EN een vinyl en hem dan ript...Timmer wrote:waarom dat? Die plaat is gewoon geweldig en ik heb er voor betaald
Ja het moest er even uit, sorry maar nu was jij degene die het moest bezuren
De vinyl is idd echt heel goed!
Zodra ik weer terug ben van vakantie ga ik hem zeker draaien in m'n nieuwe set!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid
. Net als pouding senses 
-
S
Mooi gedaan Stijn
.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Haha Stefan van Gestel,, ben jij dit noustefaneke wrote:Mooi gedaan Stijn.
-
S
Duh
.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
oh neeestefaneke wrote:Duh.
2015?Timmer wrote:Maakt niet uit, maar ja dat vinyl wordt hopelijk op defqon 2015 ofz nog gedraaid. Net als pouding senses
er word nu al niet meer met vinyl gedraaid
dan zijn er zelfs geen meer cd spelers meer denk
Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..
Laat je weten wat ik er van vind
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Thanks,, dan zie ik het hier wel verschijnenSchuttelHMD wrote:Tracklist ziet er goed uit neem hem zeker mee..