Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 23:40 

Hardtraxx Veteran

Partofthehard schreef:
Oef, als hij zelfs niet eens meer fusion tracks in z'n podcasts mag gebruiken...

Lijkt toch op een probleem met Titan, Sanctus staat er immers nog altijd tussen.
Het scheelt in ieder geval dat ie z'n podcast er niet af hoefde te halen vanwege (alweer) een ongeoorloofde promo, dat zou wel vrij ernstig zijn geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:00 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor, die is ook vervangen door Alpha Twins - Unleashed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:05 

Hardtraxx Veteran

Oh niet gezien, was alleen uitgegaan van je eerdere post :P Maar dan is het inderdaad wel duidelijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:24 

Hardtraxx Veteran

Dikke lijst, goeie afwisseling oud/nieuw. Alleen de opbouw is ver te zoeken. En jammer dat Fusion loopt te haten.

Total Disorder :oh: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:48 

Hardtraxx Veteran

Gristus te paard. Typ die tracklist gewoon ff uit met 1 plaat per regel. Hier krijg ik oogpleuris van als ik dit wil ontcijferen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 01:44 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Gristus te paard. Typ die tracklist gewoon ff uit met 1 plaat per regel. Hier krijg ik oogpleuris van als ik dit wil ontcijferen.

:lol: :lol: :lol:

Edit: moet zeggen dat het wel wat weg heeft van de kleuren van unleashed, dat was eigenlijk het eerste dat me opviel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 06:05 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:

Dit is weer zo schijtvervelend he. He kijk ik ben hip, ik vind het chill om lekker alles achter elkaar te tyfen. Connect die shit, ik wil er twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:23 

Hardtraxx Veteran

Titan had op Insta nog gereageerd "tnhx voor de support"

Vervolgens dus alles weg gehaald? :lol:

Begint lekker dus. Kan er beter mee stoppen, beter voor hem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:58 

Hardtraxx Veteran

Las toen met die album release wel dat de rechten van Crack bij Fusion lagen, zouden die dan dit geregeld hebben ? :lol: Zou wel erg kinderachtig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:19 

Donateur

Wel opvallend ook dat hij zijn tijd hedendaags steekt in het maken van edits, mashups en podcasts. Is er eigenlijk na het vertrek bij Fusion nog een goeie plaat uit z'n studio gekomen, en zo nee; wat zegt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wel opvallend ook dat hij zijn tijd hedendaags steekt in het maken van edits, mashups en podcasts. Is er eigenlijk na het vertrek bij Fusion nog een goeie plaat uit z'n studio gekomen, en zo nee; wat zegt dat?

Hij had een preview opgeload van nieuwe tracks. Klonk echt interessant en goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 01:06 

Donateur

Als die het van Fusion eraf moest halen zou ik dat echt ontzettend kinderachtig vinden.
Het is nu wel een keer klaar geweest.
Iedereen mag gereleasde tracks van Fusion draaien. Als ze hem zelf hebben aangeschaft heeft Fusion er niks meer over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 03:41 

Kraak... Piep...

Flip Em enzovoort remix is nog niet uit.
De andere twee wel, geen idee waarom die er uit zijn.

Maar gelukkig kan men hier genoeg voorbarige conclusies trekken om dat voor mij te beantwoorden.

Een ding, Thyron snapt het tenminste met The Triple Six edit. Plusjes voor die edit.

Aan de andere kant, probeer minder monotoon te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 11:26 

Donateur

Pipa schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hij had een preview opgeload van nieuwe tracks. Klonk echt interessant en goed

Ik vind sowieso wel dat hij dikke platen maakt(e), daarom benieuwd waarom hier alleen maar edits/mashups
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:18 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook gehoopt op een paar nieuwe platen van hem, maar helaas tevergeefs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:59 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Hij is veel bezig met ghostproducen en heeft binnenkort een eerste release op een nieuw label (welke nog niet bekend). Verder had Titan nog een nieuwe plaat van hem gedraaid op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Hij is veel bezig met ghostproducen

Ohja? Dat wist ik helemaal niet, ben dan wel benieuwd voor wie eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:19 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hij is veel bezig met ghostproducen

vertel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:31 

Hardtraxx Veteran

Is 'ie verder niet op in gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Ligt misschien aan mij hoor, maar als een (nog maar) 18-jarig ventje vertelt dat hij het druk heeft met ghostproducen voor andere artiesten zou dat het eerste zijn waar ik op door zou vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:53 

Hardtraxxer

Schijnt dat hij tegenwoordig de platen voor B-Front maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:22 

Donateur

pecola-tje schreef:
Ligt misschien aan mij hoor, maar als een (nog maar) 18-jarig ventje vertelt dat hij het druk heeft met ghostproducen voor andere artiesten zou dat het eerste zijn waar ik op door zou vragen :P

Sowieso als iemand dat beweert, en als je dan geen antwoord geeft ben je gewoon een lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 17:18 

Hardtraxx Veteran

Op het gebied van presenteren mag het inderdaad wel iets enthousiaster. Wat heady altijd deed, audiofreq, kutski etc. Geeft wel net dat beetje extra. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 21:20 

Hardtraxxer

Duke schreef:
Schijnt dat hij tegenwoordig de platen voor B-Front maakt.

:lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle