Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:41 

Donateur

Thyron - Loudness 2015 Warm - Up Mix:

Tracklist:
01. Radical Redemption & Deepack - Triple Six (Thyron Edit)
02. Luminite - The Sequel
03. Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me
04. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
05. Thyron - Samara's Song (Based on The Ring Theme)
06. Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates
07. Crypsis - On The Loose
08. Dark Pact - The Priest
09. Atmozfears & Energyzed - Never Again
10. B-Front & High Voltage - The 4th Kind
11. Hardstyle Mafia - Scream
12. Thyron & Titan - Crack
13. Radical Redemption - Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:58 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:

04. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:14 

Hardtraxx Veteran

Kijk, dit zijn de fijnere lijstjes! Hoop dat hij, ondanks alles, toch nog regelmatig geboekt blijft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:38 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Kijk, dit zijn de fijnere lijstjes! Hoop dat hij, ondanks alles, toch nog regelmatig geboekt blijft worden.

Ik hoop het niet, want dat verdient hij in mijn ogen niet meer. Liever een ander talent op zijn plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:39 

Hardtraxx Addict

Die Triple Six edit vind ik erg vet, jammer dat RR zelf niet doorheeft dat die melodie gewoon doorgetrokken moet worden.
Verder een fijne mix, lekker vlot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 11:37 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik hoop het niet, want dat verdient hij in mijn ogen niet meer. Liever een ander talent op zijn plek.

Merkt aan alles dat Requiem nu zijn plek als goudhaantje van Fusion heeft ingenomen, wat krijgt die jongen veel support laatste tijd :P (niet onverdiend hoor, maar vind het nog steeds jammer dat Thyron bepaalde keuzes heeft gemaakt :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:08 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
Fuzzylogic schreef:

aah jochie toch :aww: Als die jongen goede tracks maakt en lekkere setjes neerzet, dan vind ik het geen probleem dat hij draait of geboekt wordt.
maar als ik hem vergelijk met Requiem, vind ik Requiem toch beter qua tracks (al heeft Thyron er meer natuurlijk) maar kan het stijltje van Requiem wel erg waarderen ^^ vooral Scream en Hilla Killa en die nieuwe klinkt ook al aardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Die Triple Six edit klinkt me toch nog iets te abrupt en amateuristisch. Maar een flinke stap in de goede richting hoor, als dit wat mooier afgewerkt kan worden is het wat mij betreft een 'volwaardige' Thyron edit, en ook precies hoe die plaat eigenlijk had moeten worden.

Bovenstaande set is ook gewoon weer een fijn lijstje. Denk veel pluspunten van HT'ers voor die Triple Six edit en een nette gevarieerde lijst. Jammer hoe het met hem gelopen is.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle