Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This is Regain - The Livestream (E1)




Tracklist:
01 Clockartz & Chris One - Back Once Again [DEATHMATCH]
02 Vertile - Ain't Nobodi [NIGHTBREED]
03 Udex & Regain - Before It Kills Us [HEART FOR HARD]
04 Regain - Swang [HEART FOR HARD]
05 Regain - Underground [HEART FOR HARD]
06 Rebelion - Crushmode [SCANTRAXX BLACK]
07 Regain & Delete - Shitty Music [END OF LINE]
08 Regain - Pan Pawel [FREE]
09 Sickmode - L4MB0 [AGGRESSIVE]
10 Neroz - Machinegun (Regain Remix) [INDUS3]
11 Regain - Crowd Reaction [HEART FOR HARD]
12 Regain - This Is Regain (Live Edit) [HEART FOR HARD]
13 Rebelion - Bassline Junky
14 Regain & Bloodlust - Get Down [HEART FOR HARD]
15 Neroz - Bodyshock 2.0 [HEART FOR HARD]
16 Radical Redemption - Slaughter The Spine [MINUS IS MORE]
17 Regain - Push It To The Limit (ID Remix) [HEART FOR HARD]
18 Regain - Xorcism [HEART FOR HARD]
19 Neroz - Child of Darkness
20 Regain - Oldschool
21 Kenai - MDNSS
22 Regain - Indicate [HEART FOR HARD]
23 Ecstatic - Basement Terror
24 ID - ID
25 Regain - Dominate (Live Edit) [HEART FOR HARD]
26 The Prophet - Get Dumb [SCANTRAXX BLACK]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

HUH PLAATS TREK LIST DAN????!!!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
HUH PLAATS TREK LIST DAN????!!!!111


Pffffffffff man man man, laat Martin toch gewoon met rust man. Je ziet toch ook wel dat hij deze overdag aanmaakt en niet snachts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies dat ja, maar mijn excuses. vannacht meer energie om die tracklist te maken of te zoeken :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
HUH PLAATS TREK LIST DAN????!!!!111

Het zit je wel diep dat je er constant op aangesproken word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets?

01 Clockartz & Chris One - Back Once Again [DEATHMATCH]
02 Vertile - Ain't Nobodi [NIGHTBREED]
03 Udex & Regain - Before It Kills Us [HEART FOR HARD]
04 Regain - Swang [HEART FOR HARD]
05 Regain - Underground [HEART FOR HARD]
06 Rebelion - Crushmode [SCANTRAXX BLACK]
07 Regain & Delete - Shitty Music [END OF LINE]
08 Regain - Pan Pawel [FREE]
09 Sickmode - L4MB0 [AGGRESSIVE]
10 Neroz - Machinegun (Regain Remix) [INDUS3]
11 Regain - Crowd Reaction [HEART FOR HARD]
12 Regain - This Is Regain (Live Edit) [HEART FOR HARD]
13 Rebelion - Bassline Junky
14 Regain & Bloodlust - Get Down [HEART FOR HARD]
15 Neroz - Bodyshock 2.0 [HEART FOR HARD]
16 Radical Redemption - Slaughter The Spine [MINUS IS MORE]
17 Regain - Push It To The Limit (ID Remix) [HEART FOR HARD]
18 Regain - Xorcism [HEART FOR HARD]
19 Neroz - Child of Darkness
20 Regain - Oldschool
21 Kenai - MDNSS
22 Regain - Indicate [HEART FOR HARD]
23 ID - ID
24 Regain - Dominate (Live Edit) [HEART FOR HARD]
25 The Prophet - Get Dumb [SCANTRAXX BLACK]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
HUH PLAATS TREK LIST DAN????!!!!111

Het zit je wel diep dat je er constant op aangesproken word.


Gaat me vooral om het selectieve eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
HUH PLAATS TREK LIST DAN????!!!!111

Het zit je wel diep dat je er constant op aangesproken word.


Gaat me vooral om het selectieve eraan.


Tuuurrrlijkkkkk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre, misschien wordt het eens tijd om fatsoenlijk in de spiegel te kijken en uit de bubbel te komen dat alles en iedereen (op Hardtraxx) in jouw ogen tegen je is. Het is gewoon terecht dat je nu bent aangesproken op het plaatsen van livesets zonder tracklists, of het plaatsen van livesets die nog niet eens begonnen zijn. Vooral de frequentie hiervan speelt parten, als het er nu een keer één is dan wordt het wel een keer door de vingers gezien. Nu werd het gewoon constructief. In het verleden had je een zelfde soort 'probleem' met het plaatsen van nieuwe tracks (ID-ID), die eigenlijk in het daarvoor bestemde onbekende tracks topic geplaatst dienen te worden. Ook toen wilde je het niet begrijpen, maar wat ik niet begrijp is jouw selectieve verontwaardiging elke keer als er zoiets speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ecstatic - Basement Terror zit er ook in 51:47
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle