Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thermometer - Rebirth Reactivate Warm-Up Mix 2017:


Hierbij mijn warm-up mix voor de Reactivate stage op Rebirth aankomende zaterdag! Ik heb van de meeste artiesten die op de line-up staan 2 tracks gebruikt en aangevuld met een paar tracks van artiesten die niet op de line-up staan. Feedback wat betreft het mixwerk is altijd welkom!

gr xx

Tracklist:

1. Dark Oscillators – Superstar DJ
2. Tuneboy – Sexbusters (Technoboy Remix)
3. Dozer - Hawk
4. Jones & B-Front – Lunatick (Original Mix)
5. Brennan Heart – Faith In Your DJ
6. Noisecontrollers – Addictive Fantasy
7. Plasmaravers – Synergy
8. Wildstylez - K.Y.H.U.
9. Headhunterz & Wildstylez – Blame It On The Muzic (D-Block & S-Te-Fan Remix)
10. 2-Sidez – Afraid
11. Psyko Punkz – Dreamer
12. Deepack & D-Block & S-Te-Fan – Rock Diz
13. Bass Modulators – Beginning Of Time
14. Slim Shore – Scars
15. 2-Sidez – Listen
16. Noisecontrollers – Night After Night
17. Alphaverb & Intractable One – Trauma
18. Psyko Punkz – Pull Your Strings (2010 Remix)
19. Bass Modulators & B-Front – Quarantine
20. Pau DJ & Alphaverb – Hands Up 2010 (Anticlimax Remix)
21. Dozer – In Full Effect
22. Zatox & The R3bels – Choirs
23. Crypsis – The Demand
24. Slim Shore & B-Front – Chemical
25. Crypsis & Chain Reaction – Furious
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer snapt ut. Staat nu aan. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Thermometer snapt ut. Staat nu aan. (L)


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik op facebook al aangegeven had, hele gave lijst!! Staat nu aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga waarschijnlijk zelf lang bij de reactivate staan. Heerlijke lijst dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 13:26 
 
Hardtraxxer

Van dit soort lijstjes loopt mijn thermometer op! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik ga waarschijnlijk zelf lang bij de reactivate staan. Heerlijke lijst dit. :D


Ben ik zelf ook zeker van plan. :) Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk lijstje Job. Gaat zeker aan op de heenweg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net geluisterd! Tracklist echt dikke prima! Mixwerk is op sommige punten echt een beetje druk. Vooral die overgang naar blame it on the music. Ook op een aantal andere punten loopt het niet helemaal lekker in mijn oren. Maar over het algemeen was het niet heel storend! Je probeert veel overgangen uit en dat is positief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Net geluisterd! Tracklist echt dikke prima! Mixwerk is op sommige punten echt een beetje druk. Vooral die overgang naar blame it on the music. Ook op een aantal andere punten loopt het niet helemaal lekker in mijn oren. Maar over het algemeen was het niet heel storend! Je probeert veel overgangen uit en dat is positief!


Thanks voor je feedback! Ik probeer inderdaad veel overgangen uit en daardoor kunnen ze soms wat abrupt klinken. De overgang naar Blame It On The Music ging inderdaad niet helemaal lekker haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Ik probeer inderdaad veel overgangen uit en daardoor kunnen ze soms wat abrupt klinken.


Kwestie van vaak mixjes maken en ze altijd terugluisteren. Dan merk je wat werkt en wat niet werkt. Tracklist is natuurlijk altijd top :thumbup:
Let wel op dat je de track die je inmixt wel op het goede punt start. Je merkt bij sommige overgangen dat je een paar maten te ver of te vroeg bent begonnen geloof ik....
Voor de rest lekker bezig Job
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Disphoria schreef:
Thermometer schreef:
Ik probeer inderdaad veel overgangen uit en daardoor kunnen ze soms wat abrupt klinken.


Kwestie van vaak mixjes maken en ze altijd terugluisteren. Dan merk je wat werkt en wat niet werkt. Tracklist is natuurlijk altijd top :thumbup:
Let wel op dat je de track die je inmixt wel op het goede punt start. Je merkt bij sommige overgangen dat je een paar maten te ver of te vroeg bent begonnen geloof ik....
Voor de rest lekker bezig Job


Thanks Chris!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle