Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 10:45 

Hardtraxxer

Theracords Radio Show | September 2015

Tracklist:
Q-dance Radio Presents Theracords Radio Show - September 2015

Q-BASE Recap - Mixed by Dj Thera
01. Prefix & Density - Q-base P&D Anthem
02. Phrantic & Blackburn vs Dj Thera - The Coast Is In Your What (Thera Live Mix)
03. Phuture Noize - Enclosure
04. Nolimits - No Way Back
05. K96 - Pull the Trigger
06. Rebelion - How It Goes
07. Jauz & Sullivan King - Pure Evil (Cymatik Bootleg)
08. Dj Thera & Artifact - Revenge
09. Jason Payne - Crack Ya Head
10. High Voltage & Bass Chaserz - Karate Kidz
11. Project Exile - Rings of Fire (2015 Raw Edit)
12. Deetox - Still Here (Delete Remix)
13. Atmozfears & Sub Zero Project - This Is Madness!
14. Adje - Hele Meneer (DNR Bootleg)
15. Delete - Funk
16. Psyched - F.B.M.
17. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
18. The Geminizers & Delete - Evolve
19. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
20. Phrantic - Road Warrior

Outside The Box:
21. Dj Mad Dog - Not My Tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 11:34 

Aan het typen...

Ik denk laat ik deze podcast eens checken, gezien ik de laatste zoveel releases gemist heb, maar wat is dit label achteruit gegaan zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:14 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik denk laat ik deze podcast eens checken, gezien ik de laatste zoveel releases gemist heb, maar wat is dit label achteruit gegaan zeg :/

Kan je hier een voorbeeld van geven? Ik vind namelijk de laatste releases van o.a. Prefix & Density, Thera en Delete erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:20 

Artiest

Lyst schreef:

Volgens jou idd :thumbsup: Wij doen nog steeds wat we vet vinden

Partofthehard schreef:
Kan je hier een voorbeeld van geven?

Vergelijk onze release van dit jaar maar eens met releases van Theracords uit 2008-2010, die oude dingen is meer Lyst zn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:27 

Hardtraxxer

DjThera schreef:

Partofthehard schreef:
Kan je hier een voorbeeld van geven?

Vergelijk onze release van dit jaar maar eens met releases van Theracords uit 2008-2010, die oude dingen is meer Lyst zn smaak

Dat kan, maar dat is dan een kwestie van smaak. Verandering betekent niet gelijk achteruitgang haha. Ik vind overigens beiden vet, oude theracords platen en de nieuwe :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:32 

Artiest

Top om te horen, thanks! Ja het is inderdaad een smaak kwestie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 08:44 

Hardtraxxer

Je kunt zeggen wat je wilt maar ik heb toch heerlijk genoten op Q-base. Wij kwamen binnen met Phrantic OMG wat een vibe. Wat heb ik heerlijk staan stampen zeg, wat nou achteruitgang, het rockte de pan uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:05 

Donateur

DjThera schreef:
Lyst schreef:

Volgens jou idd :thumbsup: Wij doen nog steeds wat we vet vinden

Maar hetgeen jullie vet vinden kan nog steeds betekenen dat het label achteruit is gegaan.

Dat de smaak van Lyst de "Theracords uit 2008-2010" is zegt al dat er ergens iets is veranderd.

Niet de smaak van Lyst, wel de recente releases van Theracords.

Ik kan me wel vinden in de mening van Lyst, helaas.

Al zou je in "2008-2010" 25.000 TC-fans hebben gehad, en nu 250.000 TC-fans; ik zou meer waarde hechten aan de mening van de TC-fans van destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:59 

Artiest

Nogmaals: we releasen wat we zelf vet vinden. Niet wat een paar mensen op internet willen dat we releasen. Zo behoud je je eigen artistieke integriteit. Het is niet meer dan logisch dat er mensen zijn die afhaken en dat er andere mensen bijkomen die juist die oudere dingen helemaal ruk vonden. Zolang we het zelf maar the bomb vinden en dat is ook zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:05 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Maar hetgeen jullie vet vinden kan nog steeds betekenen dat het label achteruit is gegaan..

Mening.

:lol:

Ben blij dat Rings of Fire (2015 Raw Edit) erin zit. Heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:25 

Aan het typen...

Het gaat mij niet eens zozeer om mijn smaak. Maar om de diversiteit en originaliteit ten opzichte van de rest van de scene. Dat is gewoon hard achteruit gegaan. Het is meer een doorsnee label geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het gaat mij niet eens zozeer om mijn smaak. Maar om de diversiteit en originaliteit ten opzichte van de rest van de scene. Dat is gewoon hard achteruit gegaan. Het is meer een doorsnee label geworden.

Deze lijst bestaat niet 100% uit Theracords-platen hè. Met name de niet-Theracords nummers vind ik meer standaard, de rest is vrij origineel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:23 

Donateur

DjThera schreef:
Nogmaals: we releasen wat we zelf vet vinden.

Nogmaals: dat zegt niet dat het label niet achteruit is gegaan.

En laat dat nou net de kern zijn van zijn reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:24 

Donateur

Lyst schreef:

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:53 

Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik heb toch heerlijk genoten op Q-base. Wij kwamen binnen met Phrantic OMG wat een vibe. Wat heb ik heerlijk staan stampen zeg, wat nou achteruitgang, het rockte de pan uit :yay:

Het toeval wil dat Phrantic net zijn oude Theracords nummers draaide :P

Overigens wel enigszins 'eens' met Lyst en hoebedoelje. Paar jaar terug was de muziek die uitgebracht werd op Theracords meer mijn smaak en was de muziek unieker. Maar tegenwoordig wordt er nog steeds genoeg leuks uitgebracht op Theracords :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:43 

Artiest

De term "achteruitgang" is ook heel erg subjectief. Want waar wordt dat op gebaseerd? En wie bepaalt precies wat dat inhoudt. Als je dan maatstaven wil hanteren om t enigszins objectief te houden, dan is achteruitgang alles behalve de waarheid. Hoeveelheden boekingen, fans, followers, support vanuit organisaties/artiesten etc etc al deze statistieken zijn op zn minst 10x zo hoog als in de eerste TC jaren.

Supertof natuurlijk! Maar produceer ik expres anders om die statistieken omhoog te helpen? Nee, integendeel. Doel blijft nog altijd om zelf kippenvel van mn tracks te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:49 

Donateur

Populariteit zegt niets over kwaliteit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:54 

Artiest

hoebedoelje schreef:
Populariteit zegt niets over kwaliteit. :)

En ook kwaliteit is een subjectief iets. Wat voor jou kwaliteit is, kan voor een ander absolute bagger zijn en vice versa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 18:55 

Aan het typen...

DjThera schreef:
De term "achteruitgang" is ook heel erg subjectief. Want waar wordt dat op gebaseerd? En wie bepaalt precies wat dat inhoudt. Als je dan maatstaven wil hanteren om t enigszins objectief te houden, dan is achteruitgang alles behalve de waarheid. Hoeveelheden boekingen, fans, followers, support vanuit organisaties/artiesten etc etc al deze statistieken zijn op zn minst 10x zo hoog als in de eerste TC jaren.

Supertof natuurlijk! Maar produceer ik expres anders om die statistieken omhoog te helpen? Nee, integendeel. Doel blijft nog altijd om zelf kippenvel van mn tracks te krijgen.

Die statistieken zijn juist omhoog gegaan, omdat jullie meer doorsnee zijn geworden. Gele vla is een doorsnee zuivelproduct wat veel mensen kopen. Zou je er een blauwe kleurstof aan toevoegen, heb je een origineel product dat zich onderscheidt van de rest, maar de kans is groter dat de gele vla veel beter zal verkopen. En dat is mijn hele punt, Theracords is van een onderscheidend label naar een meer doorsnee label gegaan en daarin zit voor mij de achteruitgang - en hierin speelt mijn smaak wel een rol - omdat ik veel waarde hecht aan zaken als originaliteit, diversiteit en creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
DjThera schreef:

Die statistieken zijn juist omhoog gegaan, omdat jullie meer doorsnee zijn geworden. Gele vla is een doorsnee zuivelproduct wat veel mensen kopen. Zou je er een blauwe kleurstof aan toevoegen, heb je een origineel product dat zich onderscheidt van de rest, maar de kans is groter dat de gele vla veel beter zal verkopen. En dat is mijn hele punt, Theracords is van een onderscheidend label naar een meer doorsnee label gegaan en daarin zit voor mij de achteruitgang - en hierin speelt mijn smaak wel een rol - omdat ik veel waarde hecht aan zaken als originaliteit, diversiteit en creativiteit.

Het is maar net hoe jij 't vanuit jouw oogpunt ziet, ik vind namelijk ook dat Theracords juist er op vooruit gegaan is. Zoals Thera al zegt, hij is echt niet anders gaan produceren en dat hoor je in mijn ogen nog echt wel in zijn producties als je het vergelijkt met tracks van pak 'm beet 4 jaar terug. Er zijn natuurlijk dingen anders, en ook Thera z'n stijl evolueert in zoveel jaar tijd maar ik ken Pieter en ik weet dat hij nog steeds 100 % muziek maakt wat hij leuk vind en dat zie je ook nog steeds als hij achter de decks staat ;) .

Over andere artiesten op 't label, iedereen doet nog steeds z'n eigen ding zoals ze dat altijd al doen en ook daaraan is niks veranderd. Ook ik houd van originaliteit, diversiteit en creativiteit en deze 3 aspecten zijn bij Theracords in mijn ogen nog steeds in overvloed aanwezig (helemaal als je 't vergelijkt met andere labels op dit moment). Dat jij dat wellicht als achteruitgang ziet is jammer, maar we weten van jou ook dat jij de gehele ''scene'' als achteruit gaan ervaart ;) :kiss: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 00:23 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
DjThera schreef:

Hier kan ik me wel in vinden in de zin van ik vind het minder afwijken van de andere labels als een paar jaar geleden, zeker op het gebied van kicks, ik hoor wat minder gated kicks en aanwinsten als jason payne vind ik wat meer naar 'mainstream raw' neigen dan andere artiesten op theracords. Maar dat is, gezien mijn smaak, wel een goede verandering. Ik wil nog wel even duidelijk benadrukken dat je een theracords plaat nog zo herkent, dus wat dat betreft hebben jullie, imo, wel jullie stijl behouden :thumbup: Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Geck-O's plaatjes erg mis!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle