Lyst schreef:
DjThera schreef:
De term "achteruitgang" is ook heel erg subjectief. Want waar wordt dat op gebaseerd? En wie bepaalt precies wat dat inhoudt. Als je dan maatstaven wil hanteren om t enigszins objectief te houden, dan is achteruitgang alles behalve de waarheid. Hoeveelheden boekingen, fans, followers, support vanuit organisaties/artiesten etc etc al deze statistieken zijn op zn minst 10x zo hoog als in de eerste TC jaren.
Supertof natuurlijk! Maar produceer ik expres anders om die statistieken omhoog te helpen? Nee, integendeel. Doel blijft nog altijd om zelf kippenvel van mn tracks te krijgen.
Die statistieken zijn juist omhoog gegaan, omdat jullie meer doorsnee zijn geworden. Gele vla is een doorsnee zuivelproduct wat veel mensen kopen. Zou je er een blauwe kleurstof aan toevoegen, heb je een origineel product dat zich onderscheidt van de rest, maar de kans is groter dat de gele vla veel beter zal verkopen. En dat is mijn hele punt, Theracords is van een onderscheidend label naar een meer doorsnee label gegaan en daarin zit voor mij de achteruitgang - en hierin speelt mijn smaak wel een rol - omdat ik veel waarde hecht aan zaken als originaliteit, diversiteit en creativiteit.
Het is maar net hoe jij 't vanuit jouw oogpunt ziet, ik vind namelijk ook dat Theracords juist er op vooruit gegaan is. Zoals Thera al zegt, hij is echt niet anders gaan produceren en dat hoor je in mijn ogen nog echt wel in zijn producties als je het vergelijkt met tracks van pak 'm beet 4 jaar terug. Er zijn natuurlijk dingen anders, en ook Thera z'n stijl evolueert in zoveel jaar tijd maar ik ken Pieter en ik weet dat hij nog steeds 100 % muziek maakt wat hij leuk vind en dat zie je ook nog steeds als hij achter de decks staat

.
Over andere artiesten op 't label, iedereen doet nog steeds z'n eigen ding zoals ze dat altijd al doen en ook daaraan is niks veranderd. Ook ik houd van originaliteit, diversiteit en creativiteit en deze 3 aspecten zijn bij Theracords in mijn ogen nog steeds in overvloed aanwezig (helemaal als je 't vergelijkt met andere labels op dit moment). Dat jij dat wellicht als achteruitgang ziet is jammer, maar we weten van jou ook dat jij de gehele ''scene'' als achteruit gaan ervaart

.