Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:33 

Hardtraxx Elite

Wat een hele dikke set zeg! Ik neem hem mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Dit was zonder twijfel de beste/vetste set die ik ooit live gehoord heb.

Van begin tot eind staan rammen als een gek. Zelfs op die hardcore en industrial, normaal niet heel erg weg van. Maar dit paste echt in de opbouw van die set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 17:29 

Hardtraxxer

wat een TL :oh: gaat zeker mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
flevoboys schreef:
Pommer schreef:
Edit: The Hard Way was trouwens alleen t/m de mid-intro

Rotten From The Inside ook ;) .

Nietus. :) Op de een of andere manier heb ik in die set The Hard Way gemist.. Zo zonde, wil die altijd nog een keer live horen (iig de mid-intro).

Ik heb deze set niet geluisterd maar heb wel het filmpje van Totofviking gezien en daar werd naar mijn mening toch echt alleen de mid-intro gedraaid :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

De tering, dit noem ik idd wel afsluiterwaardig :P . Jammer dat ik dit heb gemist in April! Neem 'm nu uiteraard wel mee =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Dit was zonder twijfel de beste/vetste set die ik ooit live gehoord heb.

Van begin tot eind staan rammen als een gek. Zelfs op die hardcore en industrial, normaal niet heel erg weg van. Maar dit paste echt in de opbouw van die set :worship:

Was idd echt super vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 22:52 

Dream Chaser schreef:
Dit was echt genieten toen :worship:
Ik vond ook de hardcore tracks super gaaf. Gucci & Butterfly (VIP) :loving: !

+1
totale bazenset dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Skullfucker - C4veman blijft ook zo facking vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 12:28 

Donateur

Ik krijg alleen al kippenvel bij het bekijken van die tracklist. Man wat een herinneringen heb ik hier nog aan, kan me bijna elk moment voor de geest halen. Geniale opener met Doggystyle, de meest ziekelijke reverse ooit met TAAHK en daarna bij elk nummer denken: kan echt niet meer harder... en dan alsnog een schepje erbij! En gruwelijk dikke hardcore op het einde die perfect paste bij de rest! Butterfly en I Call Tha Shots, echt mijn all-time favorieten :love:

Dit was toch wel het vetste wat ik ooit qua set op een feest heb meegemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:33 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik krijg alleen al kippenvel bij het bekijken van die tracklist. Man wat een herinneringen heb ik hier nog aan, kan me bijna elk moment voor de geest halen. Geniale opener met Doggystyle, de meest ziekelijke reverse ooit met TAAHK en daarna bij elk nummer denken: kan echt niet meer harder... en dan alsnog een schepje erbij! En gruwelijk dikke hardcore op het einde die perfect paste bij de rest! Butterfly en I Call Tha Shots, echt mijn all-time favorieten :love:

Dit was toch wel het vetste wat ik ooit qua set op een feest heb meegemaakt!

Idd had precies hetzelfde :P Op een gegeven moment komt tresspassing en breadstick ik denken dat het ie bijna klaar was. Kijk op mn horloge moet ik nog 20 minuten ofzo en ging ie vervolgens na 7 ook nog langer door ook :P Echt nog steeds de beste afsluiter die ik op een feest heb mogen meemaken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

Ik stond ongeveer de hele set met mijn mond los.
Had echt geen idee wat er op dat moment aan de hand was, ik weet nog wel dat ik het supergrappig vond.
En de voor mij bekende platen waren fucking lekker, en Done ging bijna door de vloer heen. Gebouw stond op instorten voor mijn gevoel.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle