Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Theon - Bietje Van Alles Wa

Tracklist:
1. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
2. Bioweapon - How Else Can I Say It
3. Likquid & Kayem - Illusion
4. Hard Driver - Razor
5. Warface - The Violent Storm
6. Gunz For Hire - Put It On
7. Act of Rage - Brain Confusion
8. B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path
9. Delete - Just Do It
10. E-Force & MC Tellem - Feel The Force
11. Prefix & Density - Personality
12. Sub Zero Project - Hit The Funk
13. Digital Punk - Rest In Hell
14. Warface & Luna - Warzone
15. B-Front - Blackness
16. Phrantic - Edge of Extinction
17. Alphaverb - Substream
18. N-Vitral - Crispy Bassdrum

Kwam een aantal keer niet goed uit met tellen dus dat haalt het tempo wel een beetje uit de set (bij 10 > 11 bijvoorbeeld). Over het algemeen wel tevreden.

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

Leuke platenkeuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

Thx! Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe platen af te wisselen met het oudere (en vergeten) werk.

Nog opmerkingen over het mixwerk? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 17:44 

Hardtraxxer

Mooie lijst! Heb m zelfs twee keer beluisterd, onder andere om de tweede keer nog wat beter op het mixen te letten, maar het was geen straf ^^ Ik heb er 4 mindere puntjes uit kunnen halen, maar los daarvan m'n complimenten over het mixwerk, in de meeste gevallen loopt het echt mooi door elkaar en de teases zijn ook bijna altijd mooi geplaatst!

1->2: Hier stopt de mix intro van het tweede nummer ineens halfverwege de climax van Jaydee, waardoor er 'iets weg valt', klinkt niet zo netjes. Dat vervolgens de mid van het tweede nummer perfect gelijk loopt met de outro van Jaydee is wel weer heerlijk, maar ik zou er voor kiezen om dan in de climax van Jaydee minder te laten horen, zodat er geen leegte valt.

4->5 Het teasen is hier wat rommelig, en je komt niet helemaal goed uit (zoals je vast zelf ook door had). De vocale opbouw van het Warface nummer wat je nu laat horen in de 'break' na de climax van Razor kun je beter weg laten, nu zijn die vocals wat misplaatst omdat ze een drop aankondigen, die niet komt omdat de 'break' van Razor nog doorloopt.

10->11 Zoals je zelf al het opgemerkt klinkt het hier niet lekker, na de climax van Feel the Force klinkt de combinatie van de tonen van Feel the Force en Personality zelfs wat vals.

13. Het teasen van Blackness door Rest in Hell klinkt niet helemaal gesmeerd, rond 41:50 fade je iets te laat terug naar Rest in Hell, en de vocal 32 beats later klinkt (als je de mix intro van Blackness) kent alsof er een rustpunt komt, terwijl de mid intro van Rest in Hell nog doorloopt.

Het was moeilijk om echt fouten te vinden, maar ik hoop dat je toch nog iets met de opmerkingen kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 01:56 

Hardtraxx Veteran

Thx voor je reactie! Als ik zo terug luister kan ik me wel vinden in al de verbeterpunten die je noemt dus ik zal er wat mee doen in de volgende set. :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle