Hier weer wat van mijn kant. nu het zo lekker weer is, heb ik voor mijn idee wat lekkere zomerse platen gebruikt. Hoop dat jullie er ook zo overdenken!!
De mix duur is 79,40 minuten. dus kan mooi op een cd-tje
Tracklist: 01. Noisecontrollers – Gimme Love 02. Coone Ft. Scoope Dj – Traveling 03. Tnt – First Match 2011 04. Da Tweekaz – Are You Ready 05. Brennan Heart – Light The Fire 06. Zany & Max Enforcer Ft. Dv8 – Sound Of Intense City 07. Noisecontrollers – So High 08. Jdx – It`s Showtime 09. Digital Punk Ft. Noisecontrollers – Blue Horizon 10. Toneshifterz – Psychedelic Wasteland 11. Wildstylez – I See Stars 12. Wildstylez – Huh? (The Znayzer Re-Cut Mix) 13. Noisecontrollers – Ready 2 Stella Nova (Black Sunrise Mash) 14. Brennan Heart – Face The Enemy (Zany Remix) 15. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers – Tonight (Alpha2 Remix) 16. Headhunterz – Eternalize 17. Gunz For Hire – Put It On (The Znayzer Cut) 18. Jack Of Sound – Kaylees Nightmare 19. Headhunterz – Headshot 20. Wildmotherfuckers - Wildest
Lekker setje om te luisteren. Leuke tracklist ook, paar tracks zoals 'JDX – It`s Showtime' die je niet vaak hoort, nice! Mixwerk is ook dik in orde. Waar had je het BPM op staan? Zit een aardig tempo in namelijk, maar dat is totaal niet storend verder. Ook die Edits en Mashups zijn nice, dat zorgt er ook een beetje voor dat het een unieke set is! Wildstylez – Huh? (The Znayzer Re-Cut Mix) is ook erg vet gedaan!
Heb hem op een cd gezet. Gaat dit jaar nog vaak gedraaid worden. En wat is die plaat van jdx lekker zeg. Had hem eigenlijk nog nooit geluisterd maar wat een energy Zit er in die plaat zeg. Leuke mix
Bedankt voor de leuke reactie's allemaal! En zoals bij de track van jdx krijg ik echt een zomers gevoel. Er zitt een heerlijke Drive in die track en wordt idd veel te weinig gedraaid. Bij mijn sets liggen de bpm's altijd tussen de 153 en 156. Voor mijn gevoel is 150 net iets te langzaam Aankomende vrijdag komt er weer een nieuwe mix die eerst uitgezonden gaat worden via Lionstyleradio. Een wat andere lijst dan deze maar wel weer met een melodieus tintje