Tracklist: 01: Alex Sance – Consist Of Sound 02: Adrenalize – Above The Sky 03: Star Driver – Lost In Space 04: Atmozfears And Lady Fait – Pleasure And Pain 05: Adrenalize – Forest Interlude 06: Aesthex Ft. Protone – Another Beat 07: Jan Van Bass – For The Love Of God 08: The Music Makers – Re-Start 09: Illuminatorz Ft. Dell Darko – Final Fight 10: The Artistz – Unafraid 11: Pulserz – Nothing Is Real 12: Genox – Dream Reality 13: Wante Donez – Deep 14: The Prototypes – What U Think 15: Ironite And Crusial Value – Beneath The Dark 16: Antracks Ft. Wavemakerz – Carnage (Brain Kicker Re-Kick Mix)
Ligt het nou aan de (onbekende) Tracklist dat deze set van mij zo weinig wordt meegenomen???
Denk dat zulke setjes echt voor de liefhebbers zijn. Mensen die benieuwd zijn naar wat talenten op de tafel leggen. Is toch ook niet echt een probleem.....Je denkt in ieder geval aan een brede doelgroep!
Ligt het nou aan de (onbekende) Tracklist dat deze set van mij zo weinig wordt meegenomen???
Ik ken de (Meeste) tracks niet ga hem daarom juist wel luisteren
FRArnold schreef:
The-Znayzer schreef:
Denk dat zulke setjes echt voor de liefhebbers zijn. Mensen die benieuwd zijn naar wat talenten op de tafel leggen. Is toch ook niet echt een probleem.....Je denkt in ieder geval aan een brede doelgroep!
ja dat is het hem nou juist. de meesten zullen de tracks niet kennen en dan gelijk denken van dat het niet goed zal zijn.