Omdat mijn vorige mix met de titel "Het Foute Uur" best een succes was heb ik een tweede deel gemaakt met tracks uit andere muziek genres die in een Hardstyle jasje zijn gestoken. Net als bij de vorige, hoop dat deze gaat bevallen. En anders wel bij je vrienden die geen hardstyle luisteren
Tracklist: 01. Rudimental ft. John Newman - Feel The Love(D-Block & S-te-Fan Remix) 02. Gotye Ft. Kimbra – Somebody That I Used To Know (The Vision Bootleg) 03. PSY – Gangnam Style (Stereorockerz Remix) 04. Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Bootleg) 05. Loreen – Euphoria (Kodex Bootleg) 06. Lykke Li – I Follow Rivers (Proto Bytez Bootleg) 07. Di-Rect – Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Remix) 08. David Guetta & Nicky Romero Ft. Sia – Wild Ones Two (Wildstylez Bootleg) 09. Sandro Silva & Quintino – Epic (Zatox Hotel Dj Tool) 10. Code Black – Lethal Industry 11. Toneshifterz – Pijano Bootleg (2010 Mix) 12. Swedish House Mafia & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg) 13. Kaskade Ft. Neon Trees – Lessons In Love (Headhunterz Remix) 14. Zedd Ft. Foxes – Clarity (Headhunterz Remix) 15. Da Tweekaz – Ducktool 16. Brennan Heart & The Prophet – Wake Up
12. Swedish House Mafia & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg) 13. Kaskade Ft. Neon Trees – Lessons In Love (Headhunterz Remix) 14. Zedd Ft. Foxes – Clarity (Headhunterz Remix)
Deze horen er niet echt bij vind ik. De rest is wel fout genoeg.
Net even geluisterd, leuk setje om tussendoor zo eens op te zetten Lekker mixwerk! Thanks voor de support ook!
Really ?
Voor af en toe vind ik dit best een vermakelijk setje hoor Sommige remixes zijn nog niet verkeerd, en de andere zijn gewoon lachwekkend (waaronder die van ons)