Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 06:34 

Donateur

Hallo,

Hier een demo wat ik ingezonden heb voor de Brain Base Dj Contest.
Het is een mix die maar maximaal 20 minuten mocht wezen.
Van alle aanmeldingen zijn er 15 op de site van Discotheek Zaal Dijk geplaatst die kans hebben om door te gaan.
Bij deze vraag ik jullie om op mij te stemmen. de 5 met de meeste stemmen gaan door. stemmen kan tot 4 augustus.
Dj The Znayzer :)
Alvast bedankt!

met deze uitleg moet het lukken om te stemmen.
Ga naar onderstaande link en klik op VIND IK LEUK! Daarna zie je een aantal sets staan waaronder die van The Znayzer. Je klikt hem aan en gaat onder aan de pagina vote/stemmen. Done!

Link om te stemmen: http://www.facebook.com/zaaldijk/app_190322544333196

Tracklist:
01. Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Qlimax Edit)
02. Wildstylez - Lonely
03. Noisecontrollers Ft. Alpha2 - Moonraker
04. Toneshifterz - Psychedelic Wasteland (The Znayzer Cut)
05. Wildstylez - I See Stars
06. Frontliner - The First Cut
07. The Znayzer - Struggle With The Power Of The Bitch (Mash-Up Cut)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:43 

Hardtraxxer

gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:59 

Hardtraxx Veteran

Setjes van minder dan 30 minuten mogen niet op HT staan toch :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:03 

Bierkoning

Ik zie alleen een grote foto van zaal dijk maar nergens jouw naam of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 19:41 

Donateur

Pommer schreef:
Ik zie alleen een grote foto van zaal dijk maar nergens jouw naam of iets dergelijks?

Dat klopt, als het goed is staat er een tekst met LIKE daarna kan er gestemd worden.
Als je dan rechts boven in de like button heb aangevinkt kom je wel bij het stemmen terecht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 07:41 

Hardtraxx Veteran

ik moet zeggen, je bent een waardige tegenstander! :D totaal ander "genre" als dat wij(D-Verze aka Dj Rick & Jeffrey) draaien maar gewoon prima overgangen en echt niks op aan te merken! helaas gaat het om stemmen en helpt jou stijl daar dan meer bij... beste 5? dan zijn wij daar 2(3) van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:10 

Donateur

Distinctive schreef:
ik moet zeggen, je bent een waardige tegenstander! :D totaal ander "genre" als dat wij(D-Verze aka Dj Rick & Jeffrey) draaien maar gewoon prima overgangen en echt niks op aan te merken! helaas gaat het om stemmen en helpt jou stijl daar dan meer bij... beste 5? dan zijn wij daar 2(3) van :P

Thnx!, over jullie kan ik het zelfde vertellen :)
maar hoezo zou mijn lijst bij het stemmen er meer bij helpen? stemmen gaat bij ons beiden toch goed ;)

Bedankt iedereen voor zover voor het stemmen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 02:34 

Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
Distinctive schreef:

Thnx!, over jullie kan ik het zelfde vertellen :)
maar hoezo zou mijn lijst bij het stemmen er meer bij helpen? stemmen gaat bij ons beiden toch goed ;)

Bedankt iedereen voor zover voor het stemmen :thumbsup:

ja dat wel, maar als individu die toevallig ook zaal dijk bekijkt, en gaat stemmen, zal eerder op jou lijst af gaan als die van ons. en dan doel ik op de dagjes mensen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle