Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 16:09 

Hardtraxxer

Beste HT'ers. Het is weer even geleden dat er een setje van mij is verschenen hier, maar met het oog op vrijdag wilde ik deze toch met jullie sharen. Dit was mijn demo voor de DJ-contest van FOCUS die als 1 van de vijf winnende is gekozen door de jury.
Op korte termijn komt er ook weer een verse Do You Like Mixxing? aan. Voor alle ontwikkelingen check je: https://www.facebook.com/pages/The-Z/12 ... 73?sk=info

Enjoy!

Tracklist:
01: Headhunterz - The Saifam Mash-up
02: Dutch Master - Motion
03: Gentalica - Ready?!
04: Headhunterz - Forever az One (Z's cut)
05: Slim Shore & B-front - Charger
06: Zany & Duro - Back Again
07: Kodex - Body Movin' (Chain Reaction Remix)
08: Noisecontrollers - Surge of Power
09: B-front & Frontliner - Godzz Powerrrr
10: Zatox - Creation
11: B-front - Face the Inner Truth (Z's Mash-Up)
12: Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
13: B-front & Digital Punk - For the Girls
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 16:56 

Hardtraxx Addict

Creatief gemixt hoor, als je zo'n setje draait bij http://www.thelimit.fm/ komt het helemaal goed vrijdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

waar blijft Dominatus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:28 

Hardtraxxer

Joykill schreef:
Creatief gemixt hoor, als je zo'n setje draait bij http://www.thelimit.fm/ komt het helemaal goed vrijdag :thumbsup:

Gaat wel goedkomen denk ik:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:29 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
waar blijft Dominatus? :P

Die zal voorlopig nog wel ff op de plank blijven liggen. Studio is een tijd niet te gebruiken door een verhuizing, dus dat gaat helaas nog ff duren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:48 

Hardtraxx Newbie

Lekker hoor Timmie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Back Again :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:58 

Hardtraxx Elite

He's back :loving:
Setje gaat natuurlijk mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Prima mix maar te creatief als je het mij vraagt.
Vind de meeste teases niet lekker uitkomen en niet zo lekker klinken...
Weet niet wat je bij Arise doet maar ook dat klinkt niet, laatste plaat ligt ernaast maar corrigeer je snel.
Sommige stukken klinken, anderen te chaotisch en te gewaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:27 

Donateur

Gaat mee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:46 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Weet niet wat je bij Arise doet maar ook dat klinkt niet, laatste plaat ligt ernaast maar corrigeer je snel.

Thx voor je feedback. Zou je stukken kunnen noemen waar je de teasers minder lekker vindt? En hij is indd vrij fanatiek gemixt, maar dat is wat ik graag doe :) Thx iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Piaaa schreef:

Thx voor je feedback. Zou je stukken kunnen noemen waar je de teasers minder lekker vindt? En hij is indd vrij fanatiek gemixt, maar dat is wat ik graag doe :) Thx iig!

Ik zal em binnenkort nog eens luisteren en daarop ingaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 12:49 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik zal em binnenkort nog eens luisteren en daarop ingaan ;)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Zal bij deze dus even een uitgebreide reactie plaatsen. Vind niet alle platen even geweldig maar daar zal ik verder niets over zeggen.
Opener is prima te pruimen!
Hier fade je af en toe al de plaat half weg een enkele of paar beats, ik persoonlijk vind dat niet lekker klinken en afbraak van het nummer, heb ook geen idee wat je ermee probeert te bereiken.
Overgang is qua vocal overloop perfect getimed, voor de rest gewoon een prima overgang.
Teaser die je vervolgens laat horen is wel oke, hij loopt op de 1 of andere manier niet helemaal lekker ofzo :P
Overgang is wederom weer prima te pruimen.
Weer wat teasers, hoe je de lopende plaat af en toe wegfade als je teased klinkt gewoon niet lekker, geen idee waarom maar het klinkt gewoon niet lekker, het kan ook zijn dat je de plaat die je teast misschien telkens wat te zacht heb staan waardoor je het volumeverschil hoort.
Forever as one mix je apart in maar dat maakt hem er niet minder op, gewaagde overgang, zo hoor ik ze graag!
Overgang naar Charger heb ik af en toe het idee dat hij heeel iets scheef ligt, voor de rest prima overgang.
Charger word dan een beetje abrupt afgekapt in de overgang naar Back Again.
Volgende overgang is er 1 die ik ook zo had kunnen doen, inmixen op de vocal en volop meegooien, lekker, zonder getease of rotzooi hoor ik ze het liefst.
Surge of Power fade je in, gaat voor mijn gevoel niet helemaal lekker, ligt er wel strak bovenop en voor de rest een prima overgang.
Overgang naar Godz Power ben je weer zo aan het spelen met de fader, don't do that :P
Godz Power lijkt qua volume iets zachter te staan als Surge of Power overigens.
Ik denk dat je Creation beter op de vocal van Creation mee had kunnen gooien, ook bij deze overgang gooi je af en toe creation dicht, niet mijn ding maar oke.
Teasers die erop volgen klinken niet lekker getimed, vervolgens fade je de plaat in ipv hem echt in te mixen, jammer.
Overgang naar Arise is prima.
Teasers die je daarna doet zijn ook weer niet helemaal lekker getimed ... klinkt niet...
Vervolgens laat je als ik het goed hoor for the girls mee lopen en ligt tie er iets scheef op in het begin? niet helemaal zeker van.
Idee van de overgang is leuk, uitvoering had wat beter gekund maar vooralsnog erg netjes.

Zo dat was wel weer genoeg denk ik.
Persoonlijk denk ik dat je zonder teasers een strakkere mix neerzet daar ging mijn vorige post ook over.
De set is wel 1 samenhangend geheel, tracks passen goed bij elkaar.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en bij tijd en wijlen ook eens een setje van mij meepakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:27 

Hardtraxxer

Thx voor de moeite, ik ga er eens naar kijken en zal de punten meenemen voor volgende keer!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle