Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:51 

Hardtraxxer

This is my entry for this years Hardstyle DJ Contest of Emporium Festival. I've tried to capture some of the finest older tracks, building up to some newer banging stuff.
As you may expect from me, i've mixxed my ass off what results in a crazy mix of 17 tracks in only 36 minutes. I think the result is, quite different anyway:)

Tracklist:
01: Donkey Rollers - Motherf*ck (DJ Zany Remix)
02: Raine - Dominating
03: Duro & The Prophet - Shizzle The RMX (Brennan & Heart Remix)
04: ZTX & Kingsman - Smokin' & Pourin (Zatox Mix)
05: Zairon - I'm Techno (Zatox Mix)
06: DJ Luna - Bring that Shit Back
07: Overload - The Anthem
08: Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
09: Noisecontrollers - Surge of Power
10: B-front & Frontliner - Godzz Powerrrr
11: Noiscontrollers - Gaia 2008
12: Zany & Duro - Back Again
13: Kodex - Body Movin (Chain Reaction Remix)
14: Noisecontrollers - Universe was Born (Z's Cut)
15: Frontliner - Just a Track
16: Noisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker (Z's Cut)
17: B-front & Digital Punk - For the Girls
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik ben fan van je mixwerk, dus dat zou wel goed zitten. Ook een demo vaker gebruiken heb ik niks op tegen, maar dit is ook de promo mix voor Output, en dat vind ik dan een beetje ver gaan eerlijk gezegd. Dus... Waarom een demo insturen wat ook een promo is voor 't feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:42 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Ik ben fan van je mixwerk, dus dat zou wel goed zitten. Ook een demo vaker gebruiken heb ik niks op tegen, maar dit is ook de promo mix voor Output, en dat vind ik dan een beetje ver gaan eerlijk gezegd. Dus... Waarom een demo insturen wat ook een promo is voor 't feest?

Ik heb in eerste instantie een demo gemaakt voor de Emporium contest. Omdat je hier een plek als opener kunt winnen op een 2de Hardstyle Stage waar de stevigere sound centraal staat heb ik daar een tracklist op gebaseerd.
Toen ik deze demo had opgenomen en me bedacht van, wat zal ik voor set doen voor die OUTPUT promo mix, vond ik deze demo daar ook heel geschikt voor omdat ik daar ook als opener zal staan en het concept van OUTPUT ook het stevigere werk is.

Dus vandaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:47 

Hardtraxx Veteran

Overload - The Anthem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:11 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Overload - The Anthem :loving:

Kendum, Overload, The Anthem :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle