Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:08 

Hardtraxxer

There it is, a brand new ''Do You Like Mixxing?'' session. The concept of Do You Like Mixxing has to be clear: Some oldies, some new stuff, some edits/Mash-Ups all together in a creative, not avarage mixxed set! Turn up your volume and enjoy the music!

Btw, don't forget to ''Like'' my artist-page on www.facebook.com/DJ.TheZ to stay up-to-date. Some reallllly cool bookings are coming up:)

Tracklist:
01: Scope DJ - Lockdown (Original mix)
02: Headhunterz & Abject - End of my Existence
03: Showtek - Music on my Mind (Z.'s Cut edit)
04: Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel Anthem 2010 part II)
05: Williams Syndrome - Limbo
06: Zany & MC DV8 - Vision
07: Headhunterz - SubCivilization (Z.'s Mash-Up)
08: Noisecontrollers - So High
09: Gostosa - Never Say Never
10: Bioweapon - Move Your Body
11: Scope DJ - Stargazer
12: Noisecontrollers - Give it Up
13: Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
14: Arkaine - Voice of Desire
15: The R3belz - Open your Mind
16: Code Black - Red Planet
17: Zany - Angel of the Sun
18: Frontliner - Warphole (2010 edit)
19: Zatox & Max Enforcer - It Must Be
20: Nitro Man - Techno Prime (Z. Cuts the Psyko Punkz Remix Edt)
21: Ran-D - Feel my Fire
22: Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious (Original mix)
23: Slim Shore & B-front - Chemical

twitter.com/Timmie_Z
facebook.com/DJ.TheZ

[Mixxed with 2 CDJ800 CD-players and a DJM400 mixer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:14 

Hardtraxxer

Nog ff 1 opmerking vooraf: tijdens een enkele overgang (Limbo --> Vision volgens mij) moest ik ff aardig bijslingeren. Omdat ik creativiteit verkies boven safe mixxen krijg je dat wel eens. Verder steekt ie wel aardig in elkaar volgens mij:) Voor de liefhebber die niet van het standaard mixwerk houdt, enjoy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:24 

Hardtraxx Addict

Gaan we ff checken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

Heb hem geluisterd en moet zeggen dat je mixwerk prima in orde is.
Ongeveer bij Voice Of Desire begon het toch wat minder te worden imo, ook de
trackkeuze vond ik daar wat minder. Maarja sws een grote plus dat je lekker op je
eigen manier mixt. Af en toe een slippertje, maar niet erg storend.
De enige keer dat je wel ff de mist in ging was bij de overgang van It's What We Are
naar Voice Of Desire. Voor de rest, zeer vet gedaan!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:07 

Hardtraxxer

Ja af en toe is het kantje boord met bijsturen, tempo van de handelingen ligt redelijk hoog, en soms is het dan net niet helemaal scherp! Risico van het vak:) Thx iig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:27 

Hardtraxx Elite

The Z gaat altijd mee! tracklist ziet er ook weer dik in orde uit. Mixwerk zal ook wel dik in orde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:05 

Hardtraxx Newbie

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee, uitgebreide comment volgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 07:31 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:

Wil je dat ook eens bij een setje van mij doen?? IK zou graag jouw uitgebreide comments ook een keer verrvangen.
Staat al lang hoog op mijn To-Di ......

@The Z. Setje geluisterd en mixwerk klonk er goed. Paar leuke experimentele overgangen en een prima tracklist als je het mij vraagt. Mooi setje voor in de collectie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Wil je dat ook eens bij een setje van mij doen?? IK zou graag jouw uitgebreide comments ook een keer verrvangen.
Staat al lang hoog op mijn To-Di ......

Zal er eens over nadenken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:11 

Hardtraxx Newbie

even een vraag tussendoor

wat gebruiken de meesten om hun setjes mee op te nemen qua proggie

grtz milez
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:49 

Hardtraxx Addict

djmilez schreef:

grtz milez
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:06 

Hardtraxxer

djmilez schreef:

grtz milez

USB stick in de mixer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Zoals beloofd mijn comment. Ik ga het niet mix voor mix doen want heb gister geluisterd dus weet niet alles meer precies.

Je tracklist is opzich wel leuk, prima afwisseling van oude en nieuwe nummers. Opbouw had wel een heel stuk beter gekund overigens.
Ik hoor dat je probeert te experimenteren met mixen, gewaagde overgangen zoekt en veel teased, is allemaal prima. Helaas vond ik lang niet alle overgangen geslaagd De overgang van Limbo en ook die van Vision waren nogal slecht, liepen er steeds langs en je kreeg het helaas ook niet gecorrigeerd. Never say never is trouwens echt heel netjes gemixt! Vette overgang. Ook de overgang naar Stargazer was qua timing erg lekker maar helaas passen de tracks niet bij elkaar waardoor het niet zo lekker klonk. Het stuk van Give it up tm voice of desire was ook lekker gemixt. En de overgang van Technoprime->Feel my fire was ook meesterlijk! Jammer dat je Atrocious laat staan bij het inmixen van Chemical. Dit deed je ook bij het inmixen van Vision en beide keren vond ik het niet zo geslaagd. Ik vind het vet dat je veel probeert te teasen enzo, maar doe dit alleen als je zeker weet dat je plaat recht ligt. Ik hoor nu vaak teases die er nét langs liggen en dan is het eerder storend . Probeer goed te luisteren of je track er precies opligt, bij veel overgangen loopt het allemaal net een beetje scheef en dat is jammer. Verder vond ik het best een leuk setje, maar door de vele kleine foutjes is het toch net iets minder dan dat ik had verwacht. Succes en zal je volgende set misschien wel meenemen als de tracklist leuk is, liever gewaagd mixen met een paar kleine foutjes dan strak op safe. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
moest ik ff aardig bijslingeren.

Haha, die houd ik erin!

Wordt meegenomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:54 

Hardtraxxer

@Gangsterdwerg

Thx voor je feedback. Ik kan me wel vinden in de kritiek puntjes die je noemt. Ik heb de mix nu zelf ook pas terug geluisterd en het is niet de meest strakke set die ik ooit gedraaid heb. Ik ga indd voor creativiteit en probeer veel dingen uit, en dan zie ik wel hoe het uitpakt. Meestal pakt dat wel aardig uit maar soms ook niet indd, zoals ik het zelf noemde, beetje het risico van mijn mixstijl. Dat het op sommige stukjes niet helemaal strak is is gewoon slecht eigenlijk, gebeurd me over het algemeen niet al te vaak.
Thx voor je feedback en ik zal je de volgende keer verrassen met een naadloos strakke mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Thx voor je feedback en ik zal je de volgende keer verrassen met een naadloos strakke mix :D

Daar kan ik echt intens van genieten! Ik hou je eraan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:19 

Hardtraxxer

Deal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 01:40 

Hardtraxx Veteran

Altijd weer die Z in de naam. :')
Haha, nee, ga hem binnenkort een luisterbeurt geven. Lang niet alle tracks zijn wat voor mij, maar toch maar proberen. Iets softs kan ook misschien een keer niet verkeerd zijn.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle