Mixwerk is idd maar matig, maar TL maakt dat wel goed 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
the summer is magic!!! lekker terug denken aan summerfestival 
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wrote:Get a life boy.wrote:deze mix was volgens mij met virtual dj in elkaar gemaakt.
kun je zowiezo al niet vooruit luisteren
Jongens die op Defqon.1 staan zullen een set met vdj gaan maken?? :')
ok, dus daar kunnen ze wel mixen en als ze thuis een mix maken en opsturen lukt het ze zeker niet
Die killbill edit draaide hij ook op defqon

-
SHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
Uhm, zou mij niets verbazen. Ik weet nog wel zijn wekelijkse radioshow op FearFM, altijd prima gemixt enz. Echter laatste paar sets die ik van The Vision heb gehoord, waren mixtechnisch waardeloos. Zelfs slechter dan Frontliner -dat zoiets uberhaupt mogelijk is-. Maar goed, ik geloof dat hij zijn vroegere setjes eerder met PC heeft opgenomen, want als ik nu dat belabberde mixwerk hoor, dan is het totaal iets anders dan eerstwrote:Get a life boy.wrote:deze mix was volgens mij met virtual dj in elkaar gemaakt.
kun je zowiezo al niet vooruit luisteren
Jongens die op Defqon.1 staan zullen een set met vdj gaan maken?? :')
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Helemaal mee eens! Deze staat al een week of twee (sinds de release) bij mij op #1wrote:Die nieuwe DJ Tool is echt heel erg vet, paar kleine aanpasjes en je hebt gewoon de hardstylezomerhit van 2010
Hij heeft het over The Summer Is Magicwrote:Helemaal mee eens! Deze staat al een week of twee (sinds de release) bij mij op #1wrote:Die nieuwe DJ Tool is echt heel erg vet, paar kleine aanpasjes en je hebt gewoon de hardstylezomerhit van 2010.
Dat denk ik niet..wrote:Hij heeft het over The Summer Is Magicwrote:Helemaal mee eens! Deze staat al een week of twee (sinds de release) bij mij op #1wrote:Die nieuwe DJ Tool is echt heel erg vet, paar kleine aanpasjes en je hebt gewoon de hardstylezomerhit van 2010.