Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

DP pres. Showtek is nu ook te downloaden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:12 

Donateur

C-Mind schreef:
ga is werken lamme xd

leuke sets tot nu toe

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:53 

Donateur

_dp_ schreef:
FRArnold schreef:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

mwa... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Enjoy The Anthem Tribute van onze Duitse vriend Dechiz! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Bedankt weer iedereen voor het meeluisteren!

In het bijzonder de DJ's bedankt voor jullie bijdrage en mooie tribute sets!

Volgende week zaterdag The Tribute Show V.I.P.

Groetjes,
Arnold
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Heb met plezier eraan meegewerkt, hoop dat men alles nog een keer meepikt, dat doe ik in ieder geval wel :thumbup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:30 

Donateur

Piaaa schreef:
Heb met plezier eraan meegewerkt, hoop dat men alles nog een keer meepikt, dat doe ik in ieder geval wel :thumbup: :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:26 

Donateur

The-Znayzer schreef:
Piaaa schreef:

dito
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:15 

Hardtraxx Crew

Gaaf! Neem die van Showtek, The Beholder en The Prophet mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

The Prophet, The Beholder, Noisecontrollers en de anthem tribute zijn heel dik :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

The Prophet, The Beholder, Noisecontrollers en Showtek zien er heel vet uit, D-Block & S-Te-Fan is ook wel netjes, even als veel andere. De enige echt mindere is die van Technoboy, 1 ding zegt genoeg: ''War Machine''

In die van Brennan Heart zitten ook veel keuzes die ik niet zou maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 22:02 

Hardtraxxer

D-Block & S-Te-Fan, The Behoulder, Noisecontrollers( (L) ) en Showtek gaan in ieder geval gelijk mee.
De rest zie ik nog wel (PP en Coone twijfel ik nog over, de re moet ik nog ff goed naar kijken).

Ik ga hier zeker van genieten :thumbsup:

EDIT: Noisecontrollers Setje is ziek.
Wat kunnen NC toch goed produceren en E-Q toch goed mixen. Heerlijk setje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:31 

Donateur

Die van The Prophet mag er echt zijn, petje af weer Luc :thumbup:
TBY-tribute valt tegen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 02:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Die van The Prophet mag er echt zijn, petje af weer Luc :thumbup:
TBY-tribute valt tegen helaas.

Dankje kerel, heb er ook echt men best op gedaan:)
Ben er stiekem ook wel een beetje trots op haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

The Prophet en The Beholder, instant download :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:18 

Artiest

Ik ga die van de Noisecontrollers is luisteren =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:18 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Ik ga die van de Noisecontrollers is luisteren =D

twilightforce schreef:
EDIT: Noisecontrollers Setje is ziek.
Wat kunnen NC toch goed produceren en E-Q toch goed mixen. Heerlijk setje :thumbsup:

:thumbsup: Thanks! :yay: vet om te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

The Tribute Show 'Talents pres. Big Names'

Ik als organisator mag het weer een geslaagde editie noemen. Ik ben zeer tevreden over de sets die mij aangeleverd zijn en die inmiddels zijn uitgezonden. Helaas moet ik zeggen dat deze editie van The Tribute Show minder luisteraars heeft getrokken dan de vorige twee edities. Waarschijnlijk vanwege de namen die deze tribute show toch uitdagender waren dan voorheen.

Ik zal beginnen bij de openingsset van Lowrenz voor Coone. In deze set moest de sound te herkennen zijn van een DJ met tek/jump/hardstyle sounds. Lowrenz heeft zich, zeer logisch kijkende naar de doelgroep, gericht op de Hardstyle kant van onze Belgische challenger. Een keurige set die hij afsluit met de bekende klappers Earthquake en Thunderdance. Een prima set van Lowrenz.

Hierna volgde de Brennan Heart tribute, gemaakt door The Znayzer. Misschien, zoals meer reacties hier te zien zijn, had The Znayzer moeten kiezen voor wat meer oudere sound. Echter heb ik bij het luisteren van deze tribute hier geen last van ondervonden. Het geweldige mixwerk van deze toekomstige vader maakt deze set toch een groot plezier om naar te luisteren. Een hele mooie opbouw met de logische afsluiter van Fuck the Reputation Game. Keurige set, maar ik hou de discussie over de tracklist in het midden.

Toen kwam de anderhalfuurs-special van E-Q-Lizer voor de welbekende Noisecontrollers. Ik gaf, op aanvraag van E-Q zelf, hem toestemming om de set anderhalfuur te maken zodat de sound echt volledig tot zijn recht komt. Naar mijn mening heeft Christian dit op een goede manier ingevuld en heeft die er een uitdagende en leuke set van gemaakt om naar te luisteren. Mijn complimenten voor Christian. Gewaagd mixwerk waar, zoals ik kan weten, veel tijd in heeft gezeten.

Op vrijdag begonnen we de avond met de tribute voor de Psyko Punkz van DJ C-Mind. Zeer zonde bij deze set was de kwaliteit van de opname. Vanuit verschillende hoeken ontving ik klachten over de kwaliteit. Ondanks dit feit gierde After MF en Ghostclass hard door mijn speakers en was de set een mooie eenheid. Goede opbouw en leuk dat C-Mind nog oog heeft gehad voor Hardest Heartz. Mooie track.

Na de Psyko Punkz tribute was het tijd voor de onder vuur liggende act Showtek. Echter koos ik hiervoor de perfecte DJ uit genaamd DP om deze klus te klaren. De sound van de helden van weleer knalden door mijn speakers via Brain Cracking, Phenomenon en Scratch. Wat was dit een genot om naar te luisteren. Bij deze set geef ik dan ook echt de tip aan jullie allen om hem mee te nemen!

Hierna volgde mijn eigen tribute voor D-Block & S-Te-Fan. Ondanks dat het niet mijn favo producers zijn moet ik toch toegeven dat het erg leuk was om een tribute voor deze mannen te maken. Veel oude sounds terug laten komen en natuurlijk ook de hit Music Made Addict, waar ze het eerlijk gezegt toch ver mee geschopt hebben. Geniet van de set!

We sloten vrijdag af met de hardste set van de afgelopen Tribute Show. Ragooz pres. The Beholder. Wat was dit een knaller jongens, pfoee! Ragooz heeft voor een mooie eenheid gezorgd in de set en heeft de sound van The Beholder goed terug laten komen. Het gaat je op zulke momenten ook ineens opvallen hoeveel sterke tracks die man wel niet heeft gemaakt. Mijn complimenten voor Ragooz!

Op zaterdag begonnen we met The Anthem Tribute van onze Duitse vriend Dechiz. Hele mooie opbouw beginnend met uiteraard The Prophecy. Uiteindelijk een afbouw na Be Amazed waardoor het voor Hard Society niet moeilijk was om de lijn door te trekken. Heerlijk om tracks als Blckr Thn Blck, The Colour Of The Harder Styles en The Last City On Earth weer eens te horen. Naar mijn mening ook anthems die je zelden meer hoort. Een heerlijke set met mooie anthems. Goed werk Dennis!

En zo liepen we alweer bijna op het eind. Hard Society presenteerde Technoboy als eennalaatste tribute. Hard Society koos ervoor om het recentere werk van Technoboy eens in de schijnwerpers te zetten, na in een eerdere tribute show de oudere sound van Technoboy al duidelijk naar voren kwam, en zodoende was dit een lekkere set om naar te luisteren. In ieder geval een mooie opbouw met lekkere melo's van onze Italiaanse held. Heerlijk setje om weer eens op te zetten bij behoefte aan Italiaanse Hardstyle.

We sloten de Tribute Show deze editie af met een tribute voor de man van Scantraxx DJ The Prophet. Na veel overleg met Piaaa te hebben gehad kwamen we uiteindelijk op deze naam terecht en Piaaa moest eerlijk bekennen hier geen spijt van te hebben gehad na afloop. Een heerlijke set met vooral de oude sounds van The Prophet. Pump Dizz, Fuck-R en uiteraard Stampuhh werden meegenomen en na afloop moet ik Piaaa complimenteren voor zijn heerlijke tribute set! Een genot voor het oor.

Terugkijkende mag ik de DJ's weer bedanken voor hun deelname. Nu op naar The Tribute Show V.I.P van aankomende zaterdag.

Ik hoop te zeggen, tot dan!!

Groetjes,
Arnold
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:34 

Pommer schreef:
The Beholder :worship:
had zelf alleen voor een andere afsluiter gekozen (To Protect And Serve) maar dat wist je al :P
morgen even luisteren!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:14 

Hardtraxxer

die set van noisecontrollers _O_ gewoon kippevel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:54 

Donateur

Dat heb je weer netjes verwoord Arnold :thumbsup:

Piaaa jou set heb ik nu geluisterd.
je hebt alles netjes in elkaar gemixt erg strak mixwerk :thumbsup:
ik begon het pas leuk te vinden na track 8. dit omdat ik niet van die oudere tracks hou op payback en Cocaine Bizznizz na
Wel vond ik het dan jammer dat je alleen maar de intro van Cocaine Bizznizz had gebruikt.

Netjes gedaan :thumbsup:

en Dechiz ik had in jou setje de opbouw anders gedaan.
zeker No Time To Waste eerder in je mix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
Dat heb je weer netjes verwoord Arnold :thumbsup:

Piaaa jou set heb ik nu geluisterd.
je hebt alles netjes in elkaar gemixt erg strak mixwerk :thumbsup:
ik begon het pas leuk te vinden na track 8. dit omdat ik niet van die oudere tracks hou op payback en Cocaine Bizznizz na
Wel vond ik het dan jammer dat je alleen maar de intro van Cocaine Bizznizz had gebruikt.

Netjes gedaan :thumbsup:

en Dechiz ik had in jou setje de opbouw anders gedaan.
zeker No Time To Waste eerder in je mix ;)

Eerst climax zit er ook nog in :P
Maar bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:18 

Donateur

Oepsss je hebt gelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle