Bedankt iedereen voor hun medewerking en mensen, ENJOY THE SETSS!!!
Het was me weer een genoegen dit te mogen presenteren!

Bedankt Arnoldwrote:Bedankt iedereen voor hun medewerking en mensen, ENJOY THE SETSS!!!
Arnold, Toppertjewrote:Bedankt Arnoldwrote:Bedankt iedereen voor hun medewerking en mensen, ENJOY THE SETSS!!!
wrote:Van mij mag deze wel een week een sticky, anders worden die sets bijna niet bekeken
Ze hebben tijdens de set beetje zitten gekken, haha!wrote:Volgens mij zitten er wat 2010 edits tussen die niet aangeven staan.
Ik snap ook wel dat hij zijn best heeft gedaan, maar als je een tribute maakt vindt ik dat je zowel nieuw als oud erin moet stoppen en dan al helemaal de klassiekers die dan man heeft geproduced. Maargoed..wrote:Kan je onderin de beginpost even lezen! Alvast bedankt voor je waardering!wrote:Jammer.. Waar is Scentifics of Sound, Revolor, Step Inside the Party e.d.?01: Zatox - Apocalypse
02: Kayem vs. Dark Angel - Killashot (Tat & Zat Remix) / FreeStyle (Zatox Mix)
03: Zatox - Tanz Elektrik
04: Overload - Overload (Mavor & Zatox Remix)
05: Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
06: Tat & Zat - Scary Track
07: Zatox - Microcheck
enzzzzzzzzzzzzz
mjah, crypsis en RanD ook maar meegenomenwrote:Zatox, Crypsis, Fusion, B-Front en Ran-D & Alpha Twins niet?wrote:Deepack ft. Josh & Wesz en da tweekaz lijken me wel waard om mee te nemen
I did the zippy link on LSDB hehewrote:Heb hem al van LSDB
Echt hewrote:voor de tweekertjes
en die edit van angeli domini
Graag gedaanwrote:Sound of Avio en B-front.
Thanks!
Erg lekkere setHard Society presents. Ran-D vs. Alpha Twins
erg lekker setje, alleen jammer dat ik sommige nrs, zoals Torture al zooooooooooo vaak heb gehoordEluzive presents. Crypsis
wrote:Sound of Avio en B-front.
Thanks!
klonk lekkerMaximize presents. Deepack ft. Josh & Wesz