Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 16:39 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Bijna allemaal dikke platen. Alleen de Adaro solo's vallen tegen, jammer.

Ik ben ook niet zo te spreken over MSTT en Raggamuffin. Dark Universe is wel prima. En G4H tracks hoor je maar weer eens duidelijk dat Ran-D daar 80% verantwoordelijk voor is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

Flexoews schreef:
Leuk lijstje verder :thumbsup: Wel bizar dat die melo van Witch zo overeenkomt met I Am Legion

Zit je nu heel stoer de dis van RR na te praten of kom je hier nu echt pas zelf achter :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:37 

Hardtraxx Crew

Ik vind hier toch wel heel veel lekker spul tussen zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:06 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Flexoews schreef:
Leuk lijstje verder :thumbsup: Wel bizar dat die melo van Witch zo overeenkomt met I Am Legion

Zit je nu heel stoer de dis van RR na te praten of kom je hier nu echt pas zelf achter :huh: ?

Toevallig is vandaag de 1ste keer dat ik t nummer beluister, dus ja ik kom daar pas net achter. Verder zou ik niet weten wat er stoer aan is terwijl ik een normale reactie plaats ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:17 

Hardtraxx Veteran

Flexoews schreef:
Delt-A schreef:
Eindelijk eens Divine, FCK EDM, I Am Legion, My Soul To Take, Wolfchild, Raggamuffin, Endless Path, May God Be With You All en Dark Universe eens goed in hoge kwaliteit beluisteren. Denk immers dat het niet lang meer duurt voordat ze gereleased worden nu.

Bijna alle bovengenoemde zijn al eens voorbijgekomen in Unleashed podcast ;)

Zie m'n tweede zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:40 

Hardtraxxer

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:54 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Flexoews schreef:

Dit is al ver voor RR zijn dis door Bob op HT zelf toegegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:06 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
iMark schreef:
Hopelijk zorgen de mannen ervoor dat niet jan en alleman op dit label kunnen releasen, want als ze het niveau hoog kunnen houden is dit wel een leuk label.

Waarom zouden ze nog mensen toevoegen? Gewoon lekker snel releasen die hap, en ze hebben 6 van de meest populaire hardstyle acts al op het label.

schijnt de trend te zijn dat wanneer je een label begint je ook gelijk plaatjes van upcoming producers gaat releasen..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle