Goedenmiddag hier toch even een uitgebreide feedback van mijn kant, omdat je nog geen fatsoenlijke hebt en ik op dit moment egt geen fuck te doen heb (wachtende om naar Hard Bass te gaan)
TracklistTracklist is toch eigenlijk wel vetjes, weet ook niet waarom ik deze nog niet eerder voorbij heb zien komen dus dat is een pluspunt. Hij zit wel vol met veel gedraaide platen maar ik persoonlijk vind dat ook niet erg, wil je toch meer met je setje eruit springen is er toch een tip dat je een goede combinatie moet vinden tussen de ouderder minder vaak gedraaide platen en de wat populairdere platen. Nogmaals ik persoonlijk vind dit niet zo erg.
MixJe begint met Ghost Story die ik tegenwoordig niet heel vaak meer hoor, vind dit nog steeds een vette plaat. Echter vind ik het jammer dat je begint met de intro waardoor ik niet meteen in je setje zit helaas maar pas na die tergend lange intro, de volgende keer mag je best bij die vocalen richting de climax beginnen.
Dreamdust Hele vette plaat, wel kapot gedraaid ondertussen maar dat mag de pret niet drukken, leuk dat je hem al een keer teased aan het eind van de 1e climax in Ghost Story. Vind Dreamdust persoonlijk een moeilijke intro hebben met die vage claps en dat korte stukje. Trouwens plus 1 voor het gebruiken van de outro van ghost story wat blijft die gaaf zeg. Beatmach is super en de afmix is ook prima, goed gedaan
Rich MF Vond deze plaat in het begin super vet, voor het eerst gehoord op 7th Sunday maar tegenwoordig vind ik de vocalen beetje irri (cant help it). Rich MF kun je ook leuk teasen en dit doe je dan ook erg vet. Je had hem van mij al best in de 2e climax kunnen mixen want outro van Dreamdust is niets apart en dit zorgt ook een klein beetje voor wat drive die je dan mist. Anyway is de beatmach en afmix weer erg strak... props
Forget About Dre Ook zo'n plaat die ik in het begin erg vet vond maar ondertussen weer kapot gedraait is, kleine tease bij de midintro nice

tease in de climax is ook weer goed gelukt. Helaas mix je FAD weer in de outro, afmix en beatmach is weer ontzettend strak.
Dragonborn Deze plaat nog nooit live gehoord helaas want is wel een dikke plaat erg leuk dat hij deze free gaf. Met het teasen heel eventjes een tikkeltje ernaast hoor ik nu maar die afmix en beatmach verder is weer uitstekend man, doe je goed.
InvictusDeze plaat nog niet veel geluisterd erg lekker dat wel, misschien toch even ook aan mijn collectie toevoegen

Deze keer geen teasejes gehoord maakt niet uit hoeft ook niet constant. Wel ligt hij er niet helemaal strak op zoals je dat bij de andere wel doet, maakt niet uit wanneer je dit corrigeerd maar dat doe je ook niet. Jammer want een kleine beweging aan de jogwheel was al genoeg geweest.
Kaylee's Nightmare Wat een plaat zeg, deze gaat gewoon niet vervelen. Vind het persoonlijk wel erg lastig om deze in te mixen omdat je makkelijk een bassswitch kan toepassen maar moeilijk te bepalen is waar ergens (persoonlijk). Weer in intro/outro mix, doe je wel erg vaak jammer. Hier ging volgens mij ook iets mis want je had hem al kunnen afmixen, mjaa als je er niet achter staat heb je goed besloten om het niet te doen.. je hoor iig wel dat de outro van Invictus al af is en intro van KM nog niet helaas.
You Don't Know Shit Vette plaat had zelf een andere van RR gekozen maja deze is ook vet, tease was niet helemaal perfect maar toch niet erg storend. Verder staat deze veel en veel harder dan KM goed met je koptelefoon blijven luisteren want zo klint het niet echt. Afmix en beatmach zijn hierbij wel weer goed gedaan.
Floormassacre Deze plaat had wel iets eerder in je setje gemogen, dit hoor je ook wanneer je deze na YDKS inmixt ze passen niet echt na elkaar. Je beatmach is wel weer goed en afmix ook niets op aan te merken.
Tonight RMX Vette plaat maar om deze weer na YDKS te draaien en KN is weer minder misschien Floormassacre en Tonight RMX omdraaien met YDKS en KN was beter geweest achjaa je kan het meenemen tracklist blijft meestal toch een smaak. Deze afmix is de beste van allemaal heerlijk net of het 1 nummer is perfectoooo!!
Armagedon Ben niet zo'n fan van deze plaat had liever een wat harder R3bels gezien, Temptation of Bionicle was wat beter geplaatst geweest, beatmach ligt er weer lichtjes langs en afmix is ook niet super( misschien ben ik wel te streng omdat de vorige zo geniaal was)
Annihilate Wat een bommetje, dikke plaat ook om mee af te sluiten. Kwaliteit is wel wat minder man jammer. Afmix en beatmatch is wel goed alleen je hoort weer een beetje dat de nummers niet perfect na elkaar passen wat ik al zei had bionicle ofzo daar beter gestaan.
ConclusieHeb de opmaak beetje gejat van Gangsterdwerg, kerel als je dit leest no offence je bent een inspiratie voor me
Je set was uitstekend, weet niet hoe lang je al draait? De eerste 5/6 nummers waren foutloos en erg strak daarna was het af en toe wat minder maar zeker niet storend o.i.d. Enigste serieuze minpunt aan je set is dat je bijna continue intro/outro mixt, erg jammer want dit haalt de drive echt uit je set ondanks dat het mixwerk zo goed was en je erg leuk een interessant vaak teased. Uit je set blijkt dus wel degelijk dat je kan mixen probeer dus wat gewaagderde overgangen, midintro mixen of gewoon in de 2e of 1e climax, dat houdt de vaart erin. Over de tracklist heb ik al iets gezegt pak de volgende keer wat oudere "vergeten" numers en combineer deze met de nieuwe klappers
Ik wens je veel suc6 en hoop dat je hier wat mee kunt, Dit is btw allemaal opbouwende kritiek dus no offence