Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:17 

Hardtraxxer

Tracklist:

1.Arkaine - Universe Of Light
2T.N.T - Countdown (Extended Version)
3.Zatox - My Life
4.Abyss & Judge - Drop The Bomb
5.Ran -D & Adaro - Struggle for Existence
6.F8trix - Game is Mine
7.Hard Driver - On Fire
8.Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
9.Radical Redemption - Annihilate (Original Version)

Dit is dus mijn demo voor Beat The Bridge Queensnight 29-4-2012 , Arnhem

Enjoy! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:07 

Hardtraxxer

lekkere plaatkeuze.
Ramt lekker door, zoals het hoort :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:47 

Artiest

Vind de opbouw wat vreemd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 01:50 

Hardtraxxer

Vind je ja ?

Ieder mag natuurlijk ze eigen mening hebben maar ik vond/vind de opbouw wel lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:00 

Hardtraxx Elite

The ShadowReaper schreef:
Vind je ja ?

Ieder mag natuurlijk ze eigen mening hebben maar ik vond/vind de opbouw wel lekker hoor :)

Ik denk dat hij bedoeld dat je Struggle for Existence en Countdown wat vroeg hebt staan... namelijk vroeger dan bijv een Game is Mine of On Fire.. die wel een stuk minder "rauw" zijn als de vorige 2 genoemde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:14 

Hardtraxxer

Toch is een keer wat anders doen kwa opbouw ook wel een keer leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:54 

Hardtraxxer

San Marco schreef:

Ja toch!
Weg met die opbouw.
Van begin tot eind rammen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:51 

Hardtraxxer

johnb schreef:
San Marco schreef:

Ja toch!
Weg met die opbouw.
Van begin tot eind rammen :evil:

Zo mag ik het horen ouwe :D ik snap dat sommige mensen van een opbouw genieten maar ik ram liever gewoon de hele set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:52 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
The ShadowReaper schreef:
Vind je ja ?

Ik denk dat hij bedoeld dat je Struggle for Existence en Countdown wat vroeg hebt staan... namelijk vroeger dan bijv een Game is Mine of On Fire.. die wel een stuk minder "rauw" zijn als de vorige 2 genoemde :thumbup:

Ja dat is waar maar ik vind zelf op de manier hoe ik ze erin draai dat ze gewoon opbouwend werken maar dan wel rammend maar iniedergeval bedankt voor je advies weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:23 

Hardtraxx Elite

No Thanxx, opbouw in een set is ook een soort van ongeschreven regel fsow... het is maar net wat je zelf fijn vind natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:25 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
No Thanxx, opbouw in een set is ook een soort van ongeschreven regel fsow... het is maar net wat je zelf fijn vind natuurlijk :thumbup:

Precies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:05 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:

Dat is echt onzin vind ik :P Je gaat toch niet beginenn met vet hard te rammen, dan weer rustig en weer een beuk nr, makes no sense
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:26 

Hardtraxx Newbie

ik vind ze gewoon goed bij me kaar passen maatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:46 

Heb ook deze geluisterd.

Eerste mix vind ik wat abrupt. Als er iets een dikke opbouw heeft qua sfeer is het countdown, en je mixt m nu eigenlijk vrij abrupt. Ook het inmixen van My Life is wat saai. De outro van countdown bevat namelijk echt niks, dus die moet je echt koste wat het kost zien te vermijden. Jammer! Wel strak, i'll give you that ;) My life zelf vind ik ook niet zo leuk, maar dat is een kwestie van smaak.
Mix naar drop the bomb duurt wat lang! 4.5 blokje om precies te zijn, je had in de gaten moeten hebben dat het breakje voor de outro 16 beats was ipv 32. Of beter voorbereiden, of een ander cue punt maken had hierbij kunnen helpen. Jammer, want het haalt echt de drive uit de set. Ik ken drop the bomb eigenlijk niet eens, lijkt nog een best aardig plaatje tot nu toe! Je teast SFE vrij veel. Opzich vet, maar pas op dat je het niet teveel gaat doen. Je onderbreekt de melodie nu echt vrij vaak en begint een beetje storend te worden. Wel goed dat je m snel doormixt. Game is mine mix je ook door op de climax, prima. Wel stukje misplaatst, want na SFE heb je zin om te beuken ipv te huppelen. Vind de track best leuk hoor, maar ben nu meer into hardere shit na SFE. Ook On fire is gewoon een prima mixje, het is allemaal wel goed maar niet veel bijzonders. Dat gecombineerd met de opbouw zorgt er toch voor dat ik een neiging heb om m eerder af te zetten.. Wat ik nu ook ga doen. Oh en die bust a move ofzo ligt er ook wat langs, jammer.

Prima mixjes, maar het mist de xfactor om me echt mee te slepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:10 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Dat is echt onzin vind ik :P Je gaat toch niet beginenn met vet hard te rammen, dan weer rustig en weer een beuk nr, makes no sense

Nooit bij xxlerator raw geweest?
Daar hoorde ik chris one - psycho al voordat het 12 uur was.
Echt mijn feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:57 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Dat bedoel ik ook niet, lees mijn reactie maar eens goed... wat veel DJ's ook vaak doen die in het midden van een line-up staan is van zacht naar hard en vervolgens je set weer wat zachter afsluiten zodat de DJ na hun weer met een opbouw kan beginnenn :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle