Heb ook deze geluisterd.
Eerste mix vind ik wat abrupt. Als er iets een dikke opbouw heeft qua sfeer is het countdown, en je mixt m nu eigenlijk vrij abrupt. Ook het inmixen van My Life is wat saai. De outro van countdown bevat namelijk echt niks, dus die moet je echt koste wat het kost zien te vermijden. Jammer! Wel strak, i'll give you that

My life zelf vind ik ook niet zo leuk, maar dat is een kwestie van smaak.
Mix naar drop the bomb duurt wat lang! 4.5 blokje om precies te zijn, je had in de gaten moeten hebben dat het breakje voor de outro 16 beats was ipv 32. Of beter voorbereiden, of een ander cue punt maken had hierbij kunnen helpen. Jammer, want het haalt echt de drive uit de set. Ik ken drop the bomb eigenlijk niet eens, lijkt nog een best aardig plaatje tot nu toe! Je teast SFE vrij veel. Opzich vet, maar pas op dat je het niet teveel gaat doen. Je onderbreekt de melodie nu echt vrij vaak en begint een beetje storend te worden. Wel goed dat je m snel doormixt. Game is mine mix je ook door op de climax, prima. Wel stukje misplaatst, want na SFE heb je zin om te beuken ipv te huppelen. Vind de track best leuk hoor, maar ben nu meer into hardere shit na SFE. Ook On fire is gewoon een prima mixje, het is allemaal wel goed maar niet veel bijzonders. Dat gecombineerd met de opbouw zorgt er toch voor dat ik een neiging heb om m eerder af te zetten.. Wat ik nu ook ga doen. Oh en die bust a move ofzo ligt er ook wat langs, jammer.
Prima mixjes, maar het mist de xfactor om me echt mee te slepen.