Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Road To X-Qlusive - Ran-D Mix:


Tracklist:
1. Ran-D - Living For The Moment
2. Ran-D - Feel my fire
3. Ran-D & Adaro - Under Attack
4. Ran-D & Adaro - Struggle for Existence
5. Ran-D & B-Front - Rebirth (Rebirth 2011 Anthem)
6. Ran-D & Alpha² - The New Shit
7. Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son Of Torture
8. Wildstylez & Ran-D - Futureshock
9. Gunz For Hire - Put It On
10. Ran-D - Dimensions (Reverze 2013 Anthem)
11. Ran-D - I Need You
12. Ran-D & Redixx - No Cure
13. Ran-D - The Twillight Zone (Q-Base 2013 Anthem)
14. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
15. Ran-D - Never Scared
16. Gunz For Hire - The Massacre
17. Ran-D & Zatox - Hectic
18. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
19. Ran-D & Digital Punk - Born To Die
20. Ran-D & Hard Driver - Animals
21. Ran-D - #MyWay (ANDY SVGE Remix)
22. Ran-D ft. E-Life - The Hunt (Intents Festival 2014 Anthem)
23. Ran-D & B-Front - The Message
24. The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Re-Work)
25. Ran-D - FCK EDM
26. Alpha² & Ran-D - Blinded
27. Ran-D ft. E-Life - Firestarter
28. Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem)
29. Gunz For Hire - Bolivia
30. Ran-D - Zombie
31. Ran-D & D-Sturb - Back To Life
32. Gunz For Hire - May God Be With You All
33. Gunz For Hire - Kings Of The Underground (Kick Edit)
34. Ran-D - Eardamage
35. Gunz For Hire - No Mercy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Bomb This Place :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je deze mix zo hoort hoef je toch niet naar de X-Qlusive? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, als dit een voorproefje mag zijn van z'n back in time set dan baal ik daar wel van. Kans is gewoon nul dat die de originele versie van Living for the moment draait kan ik alvast opmaken en ik mis echt pareltjes als Better on the Otherside, Untill We Meet Again, Say Yeah, My Name is Hardstyle, Innerchild en D-Pression.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Keek ook heel erg uit naar zijn set op Vroeger Was Alles Beter, dit is nu wel flink gedaald moet ik zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mix toont weer aan dat ik bar-weinig met Ran-D heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft het heel erg standaard gehouden ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hij heeft het heel erg standaard gehouden ja..


Als hij bestaande nummers nu al in de mix zou stoppen hebben jullie het daar over..
Nu heeft hij nog de mogelijkheid om de a.s. zaterdag te draaien :thumbsup:

Van Inner Child komt er een remix was gister te zien op Ran-D zijn Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen My Sound en Fanatics (die hij nog ooit vrij zou geven) ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar heb enorm veel zin in zaterdag! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet nog wel dat ie b2b stond met B-front en Alpha2 op de eerste tijdmachine toen zette die ook een prima setje neer hoor met wel een hoop van bovenstaande nummertjes. Wees maar gerust mijn kinderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo doet iedereen net of dit n voorproefje is op zn back in time set en wordt het feest al beoordeeld op basis van deze mix xd . Neem aan dat zo goed als al zijn tracks voorbij zullen komen, hij heeft de hele avond/nacht de tijd ipv dat anderhalve uurtje in deze mix xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle