Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 22:48 

Hardtraxxer

The Reducer - Drop Your Tracklist: Zenda (27-01-'12)
http://www46.zippyshare.com/v/82530597/file.html

Tracklist gemaakt door Zenda uit het forum topic Drop Your Tracklist
dj-s-corner/drop-your-tracklist-t21190.html

Tracklist:
01. HHZ & Wildstylez vs NC – Tonight
02. A-Lusion - Angels Dance (Original Mix)
03. Scope DJ - Mashed Up Volume 1
04. Frontliner - Rebirth Of The Sun
05. The Prophet Ft. Wildstylez - Cold Rockking
06. Tuneboy - I will Growl
07. Digital Punk & NC - Blue Horizon
08. Dozer - The Legacy
09. Frontliner – Warphole
10. Psyko Punkz – Ghostclass
11. Noisecontrollers - Crump (Original Mix)
12. Tat & Zat – Skleroxx
13. Slim Shore & B-Front – Chemical
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:25 

Hardtraxx Crew

Nogmaals bedankt man! Bij deze mijn uitgebreide commentaar.

Allereerst ben ik zeer te spreken over de lijst, heerlijke tracks! xd

Even de overgangen:

1-2: Ligt er mooi op, op het juiste moment infaden en uitfaden. Nette overgang. Eventueel opletten dat de bass van de twee nummers niet teveel door elkaar loopt, maar hier vond ik het zeker niet storend.
EDIT: ik hoor dat je in het stukje tussen de eerste en tweede climax een stuk intro van 2 gooit. Had je eigenlijk niet moeten doen :P

2-3: Hier had ik de bass later geswitched, om te voorkomen dat de bass door elkaar loopt. Vindt het stukje tussen 8:00 en 8:13 namelijk net niet lekker klinken, terwijl het stukje daarna wel goed klinkt. Verder ligt ie wel weer netjes gelijk.

3-4: Is misschien net wat te abrupt. Verder wel mooi om te horen dat je wat anders probeert dan intro-outro, maar had net wat soepeler gemogen. (btw: wat een heerlijk stukje reversed bass zit er toch in 4 :love: )

4-5: Wat jammer dat de intro net 4 maten te lang is voor een soepele overgang! Verder past alles perfect. De teases van 5 passen perfect! Hij was echt geweldig geweest als je 4 maten eerder had kunnen schakelen.

5-6: Eigenlijk zijn/staan de vocals van I will growl net te zacht voor een soepele overgang, waardoor het wat abrupt klinkt. Verder niks aan te merken eigenlijk.

6-7: Ik ha de lage tonen van Blue Horizon weggedraaid tijdens de overgang, als ik jou was. De "gewone" geluiden bouwen al naar de overgang toe, en ik vind de kicks van I Will Growl en Blue Horizon net niet lekker klinken bij elkaar. Verder ligt ie er weer netjes op.

7-8: Kick van 8 tijdens climax 7 net te laat weggedraaid ;). Dit herstelde je zelf ook al. Verder had ik de kick ook weggedraaid tijdens het stukje zonder kick van 7 (dat stukje voor de outro, hoe het heet weet ik niet). Verder klinkt het outro van 7 op de kick van 8 niet slecht, vind ik.

8-9: Niks aan te merken eigenlijk. Klinkt goed.

9-10: Het klinkt alsof de overgang al eerder komt, waarna je er toch nog een stuk mix achteraan gooit voordat je daadwerkelijk de overgang maakt. Ik vind dit op zich een best vet effect, waardoor je op een feest misschien denkt om nog even door te stampen. :P Klinkt apart, maar vet!

10-11: Soepele overgang! Klinkt heel netjes!

11-12: Idem! :)

12-13: Ik had de kicks van het outro van skleroxx weggelaten, vond hem al soepel. Dat je ze erin hebt gelaten is op zich niet zo storen, had misschien net iets fijner geweest, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt en ik hoor het wel als je een keer een lijst nodig hebt ;) . Nogmaals bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:28 

Hardtraxxer

Thx voor de duidelijke uitleg man hier heb ik wat aan en graag gedaan ;)
En je hoort me als ik weer een lijst wil ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle