Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Download The Radiation Compilation - Noisecontrollers:


Tracklist:
1. Noisecontrollers - Shockwaves
2. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun
3. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
4. Noisecontrollers & Headhunterz - Robot's Dream
5. Noisecontrollers - Summer in the City (Part II)
6. Noisecontrollers - Pillars Of Creation
7. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
8. Noisecontrollers & Digital Punk - Blue Horizon
9. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
10. Noisecontrollers - Unite (Official Defqon.1 Anthem 2011)
11. Headhunterz and Wildstylez and Noisecontrollers - World Of Madness (Defqon 1 2012 OST)
12. Noisecontrollers - Break The Show
13. Noisecontrollers - Always Orange
14. Noisecontrollers - Destroyer of Worlds
15. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
16. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers remix)
17. Noisecontrollers - The Source Code Of Creation (Qlimax Anthem 2014)
18. Noisecontrollers - What!?


Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die het zonde vinden dat er een aantal gouwe oudjes niet tussen zitten. Er zat ook bij deze mix 20 minuten voor die ik er af heb gehaald, omdat het een uur set moet zijn voor Real Hardstyle Radio. Op zich geen ramp, maar hierdoor heb ik keuzes moeten maken en zijn ze hierop gevallen. :)

Het idee is ontstaan doordat mijn zus hardstyle is gaan waarderen (eindelijk na 10 jaar) en dat ze is meegegaan naar feesten. Nu wilt ze de nummers en artiesten natuurlijk ook kunnen dus door middel van deze setjes probeer ik haar genoeg bij te leren om tot een volwaardige bezoeker te genieten als ieder ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja leuk, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al zo'n berg met Noisecontrollers compilaties op m'n telefoon gehad, maar fuck it deze gaat gewoon weer van voor naar achter beluisterd worden.

Goeie manier om je zus wat oudere tracks te leren kennen :thumbsup: De dagen dat ik mijn broertje zo ver krijg om m'n mixjes te luisteren zijn al weer erg ver weg, techno lul :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Op zich geen ramp, maar hierdoor heb ik keuzes moeten maken en zijn ze hierop gevallen.


Bij Noisecontrollers kun je bijna geen slechte keuzes maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bij Noisecontrollers kun je bijna geen slechte keuzes maken ^^

Hahah zeker waar, maar om even de "ik mis deze track en die track" voor te zijn heb ik het erbij gezet :P

Rickzel schreef:
Heb al zo'n berg met Noisecontrollers compilaties op m'n telefoon gehad, maar fuck it deze gaat gewoon weer van voor naar achter beluisterd worden.

Goeie manier om je zus wat oudere tracks te leren kennen :thumbsup: De dagen dat ik mijn broertje zo ver krijg om m'n mixjes te luisteren zijn al weer erg ver weg, techno lul :lol:

Wellicht een goeie gelegenheid om je broertje het weer te laten horen en dat techno maar slappe hap is :D

Leuk dat je 'm toch nog meeneemt al zijn er nog zoveel! Elke artiest gaat langskomen in deze reeks en probeer zo dus ook het meest op te vallen door consistentie en kwalitatief iets moois neer te zetten. Vaak zijn die tributes op YouTube heel slecht gemixt.

kevin-field schreef:
Ja leuk, gaat mee :)

Top! Ik zou het enorm waarderen om een kleine klik op de like button te ontvangen, zodat meer mensen het meenemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radiation schreef:
dat techno maar slappe hap is :D


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Radiation schreef:
dat techno maar slappe hap is :D


:huh:


Heeft hij gewoon gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande betreft techno.

(Techno :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee leuk een techno discussie.

Heb er 0 verstand van, maar dat het lomp hard (kan) gaan kun je niet ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah het was niet helemaal de bedoeling om het een discussie te maken :lol:
Ik luister echt nooit techno, omdat het helemaal niet mijn ding is. Ben naar Nature One geweest en daar heb ik gezien dat techno zeker lomp hard kan gaan maar werd er niet echt blij van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

techno is voor pussys
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoi de hardere kant van techno is harder dan alle hardstyle ooit doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heeft hij gewoon gelijk in.


patrickjeb schreef:
Inderdaad.


Ooit op een techno feest geweest waar geen techhouse of namen als Sluwe Vos draaiden? Ik dacht ook altijd dat techno soft was totdat ik het een keer live had meegemaakt. Ging harder dan 95% van alle hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno is gewoon softe zooi.
Totaal geen diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hee Radiation, bekijk het van de positieve kant, je mixje blijft op deze manier wel lekker bovenaan staan haha :D

Sorry dat ik het woord techno noemde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin, Damy, laat die kleine kindertjes maar lekker genieten van hun bekende hokje wat hardstyle heet gelukkig zijn wij elite muziekluisteraars en weten wij veel beter

Techno :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hee Radiation, bekijk het van de positieve kant, je mixje blijft op deze manier wel lekker bovenaan staan haha :D

Sorry dat ik het woord techno noemde >.<


Hahah dat dacht ik dus ook :thumbsup:
Ik zal de nieuwe mix ook maar even posten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks mis met Techno en niks mis met deze set :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Niks mis met Techno en niks mis met deze set :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle