Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 22:13 

Hardtraxxer

Download The Radiation Compilation - Josh & Wesz:

Tracklist:
1. Josh & Wesz - Like Thiz
2. Josh & Wesz - RTHM
3. Josh & Wesz - Statement
4. Josh & Wesz – Underground Language
5. Josh & Wesz - Dream Planet
6. Josh & Wesz - Autumn Green
7. Josh & Wesz - World At Peace
8. Josh & Wesz - Retrospect
9. Josh & Wesz - Acquittal
10. Josh & Wesz - DSTRCTN
11. Josh & Wesz - Phuture Muzikk
12. Josh & Wesz and Deepack - Durty 7
13. Josh & Wesz - G-Force
14. Josh & Wesz - Lets Get Durty
15. Josh & Wesz - Lip Service Radio
16. Josh & Wesz Ft. D-Clear - Mindgame

The Radiation Compilation is wat de naam al doet vermoeden, een compilatie mix van één bepaalde artiest. Dit is de eerste episode met Josh & Wesz in de hoofdrol. Elke twee weken is er een andere artiest aan de beurt.

Het idee is ontstaan doordat mijn zus hardstyle is gaan waarderen (eindelijk na 10 jaar) en dat ze is meegegaan naar feesten. Nu wilt ze de nummers en artiesten natuurlijk ook kunnen dus door middel van deze setjes probeer ik haar genoeg bij te leren om tot een volwaardige bezoeker te genieten als ieder ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 22:15 

Hardtraxx Veteran

Leuk idee en leuke lijst, alleen jammer dat er wat minder diep is gegraven in de collectie zoals bijvoorbeeld I Got You, Let it Go en Alexez bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 22:20 

Hardtraxxer

Indyy schreef:
Leuk idee en leuke lijst, alleen jammer dat er wat minder diep is gegraven in de collectie zoals bijvoorbeeld I Got You, Let it Go en Alexez bijvoorbeeld

Bedankt! Die zaten er wel bij, maar omdat ik van 80 minuten naar 60 minuten ben gegaan moest ik wat tracks schrappen. (In eerste instantie zouden ze cd formaat zijn, dus 80 minuten)

Ik heb ervoor gekozen om de opnames uit te zenden op Real Hardstyle Radio en dat moet 60 minuten zijn. Verder zullen vooral de platen voorbij komen die je echt moet kennen en die vaker te horen zijn op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 22:49 

Hardtraxx Veteran

Ah oke, duidelijk! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle