Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Purge | REBELLiON 2019 - Call of the Dome


Tracklist:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering hoe heet die plaat voor Evolution? :oh:
Rond 31 en een halve minuut
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looike schreef:
De tering hoe heet die plaat voor Evolution? :oh:
Rond 31 en een halve minuut


Ah, Koltrax - It Is On dus. Poh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rake klapp'n dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 20:57 
 
Hardtraxxer

Fuckin' lekker dit! :love: (Vooral het stukkie vanaf plm 37:00, hoe heet die track!)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle