Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede avond iedereen! Ten eerste wil ik iedereen een super 2021 wensen en dat het een mooi jaar mag worden voor jullie allemaal. Ten tweede wil ik jullie mijn eerste set van het nieuwe jaar presenteren. The Prophet @ Hard Bass 2006. Een heerlijke set die toen ik hem tegen kwam direct over wilde doen in goede kwaliteit.
Heerlijke track keuze met alleen maar klappers uit die tijd. Was dan ook heerlijk mixen en herinneringen ophalen.

Geniet er weer van! :D



1. The Prophet - OG Pimp 2006
2. JDX - Kick It In Ur Face
3. The KGB's - Infinity (Technoboy Mix)
4. The Prophet vs Brennan Heart - Payback
5. The Prophet - Cocaine Bizznizz
6. Abject - Feel So Good
7. Headhunterz - Aiming 4 Ur Brain
8. A-Lusion vs Nightkiller - More Action
9. Nitro Man - Music Laboratory (Backspinning With Next 2)
10.Blademasterz - Masterblade (Start Of The Acid War)
11.The Prophet - Pornstar
12.A-Lusion - Drummer Beat
13.DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix)
14.DJ Rob - Rainbow
15.The Prophet vs Deepack - Stampuhh!!
16.Ironblood - Scientist Of The Sound (Zatox Mix)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle