Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Pitcher - Remember 2016 video live set:
https://www.facebook.com/officialb2s/vi ... 5773501747

Tracklist:
1. The Pitcher - Serenity
2. The Pitcher - I Just Can't Stop
3. Dozer - Church of the Darkside
4. Dozer - The Legacy
5. The Pitcher - Karma
6. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 Remix)
7. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
8. The Pitcher - This Is Who We Are (Feat. Slim Shore)
9. Showtek - Partylover (Sydney Mix) (Kick Edit)
10. Frontliner - Warphole
11. Zany & DV8 - Scrambled Part 1
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Prophet - Recession
14. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
15. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
16. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
17. Pavo - Communicate
18. Donkey Rollers - Atrocity
19. Ran-D - Feel My Fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe mij deze Pitcher maar hoor :loving: Moest wel even lachen om de tekst op zijn shirt in de video, denkende aan de weg die hij momenteel is ingeslagen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Just Cant Stop... gets me every time :cry:

Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 17:11 
 

Jezus christ! Dit is toch wat je wil horen op een feest? En niet alleen op Tijdmachine gerelateerde feesten :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb de video even snel doorgeskipt, maar hij beheerst de "kunst" van het continu knopjes aanraken maar eigenlijk niks doen behoorlijk goed xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dat gewoon een tik is als het een beetje awkward is ofzo. Je staat toch voor niemand te draaien. En je weet dat je gefilmd wordt... weet je dan maar beetje een houding te geven.

Beetje tweeten met de telefoon is ook zoiets. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 grote hitparade :( En YM remix ipv de originele is ook echt een dik minpunt, aangezien die echt kapot gedraaid is, terwijl de originele veel minder werd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK WIL OUDERE SHIT IK WIL OUDERE SHIT
Bangin', Pump it loud 2006, Centroid, dat soort shit... dit zijn wel echt te veel de hitjes inderdaad. Voor thuis dan, als hij dit op Remember draait vind ik het dikke prima...

#hypocrietezak
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is perfect imo. Doet me denken aan de goeie oude 2Dangerous tijd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is helemaal niet perfect. Ik wil meer The Pitcher platen gvd :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Heb de video even snel doorgeskipt, maar hij beheerst de "kunst" van het continu knopjes aanraken maar eigenlijk niks doen behoorlijk goed xd .

Dit trouwens ook... in de eerste 5 minuten raakt hij die mixer meer aan dan ik in een uur mixen joh :x :lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle