was lekker setje 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Juist een extra reden om 'm zaterdag te checken in de HMHwrote:Denk expres niet gedaan ivm verkoop van het album.. Als hij nu al die tracks van het album al gaat draaien, kent iedereen de tracks al en is het album minder interessant om te kopenwrote:VET!
Ik mis alleen little bitch, had gehoopt dat ie die zou draaien.
Verder, toffe set! Deze gaat op repeat
Redelijke lijst, had wel iets leuker verwacht maar hij is zeker niet verkeerd.
Pak hem wel mee, morgen op in de metro
Pak hem wel mee, morgen op in de metro
Karma blijft lekker!
Neem hem natuurlijk mee.
ben eigenlijk wel benieuwd jor-d hoe the pitcher benaderd is en wat zijn reactie daarop was. hoef geen details, maar zei hij bijvb spontaan ja maak wel ff een mixje ?
Lekkaaah!
Zaterdag ook lekker hard los gaan op deze baas!
Zaterdag ook lekker hard los gaan op deze baas!
zeeer nice deze lijst...the pitcher 
Zit volgens mij een beetje tussen de Bootleg en een Edit inwrote:Wtf is nou een re-amp????
die heeft toch ook gedraaid vorig jaar in n201 waar jor-d werkt ofzo? dus de contacten zijn er al.wrote:ben eigenlijk wel benieuwd jor-d hoe the pitcher benaderd is en wat zijn reactie daarop was. hoef geen details, maar zei hij bijvb spontaan ja maak wel ff een mixje ?
lekker setje iig.. !
DIK WREDE SET!
Beste tot nu toe (en dat wil wat zeggen, gezien de vorige namen).
Staat nu op repeat en elke keer sta ik weer te stampen in m'n huiskamer
Hoe dan ook: 13. Vamper - Mash Affair
Staat nu op repeat en elke keer sta ik weer te stampen in m'n huiskamer
Hoe dan ook: 13. Vamper - Mash Affair
wrote:Zo gaat dat altijdwrote:ben eigenlijk wel benieuwd jor-d hoe the pitcher benaderd is en wat zijn reactie daarop was. hoef geen details, maar zei hij bijvb spontaan ja maak wel ff een mixje ?.
Hij was eind juli op een Hardnoize editie, dat ik organiseer met wat anderen, waar ik zelf ook moest draaien, en daarna is contact leggen al een stuk makkelijker
De uitzending zelf zit wel een limiter overheen, dus voor de beste kwaliteit gewoon www.dancetunesradio.comwrote:Zo gaat dat altijdwrote:ben eigenlijk wel benieuwd jor-d hoe the pitcher benaderd is en wat zijn reactie daarop was. hoef geen details, maar zei hij bijvb spontaan ja maak wel ff een mixje ?.
Anyways leuke tracklist... vind alleen wel dat er even een limiter o.i.d. gebruikt had mogen worden.
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
awesome
Gewoon een andere woord voor remix, volgens The Pitcher.wrote:Wtf is nou een re-amp????
-
D
zeer nette Tl
gaat zeker gedownload worden
gaat zeker gedownload worden
-
T
- 7 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
BOPBOP 
-
G