Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitchelizer Hardstyle sessions #2
http://www63.zippyshare.com/v/89891005/file.html

Tracklist:
01) alphaverb - still here (avio murdering your stereo mix)
02) D-Block and s-te-fan - Loopmachine
03) Bioweapon - Final Transmission
04) The Pitcher ft Slim Shore - This is who we are
05) D-Block & S-te-Fan - Anger(qlimax 2010 edit)
06) Bioweapon - Cosmic destination 2010
07) Toneshifterz - We are the future
08) Scope dj - Omniverse
09) Waverider - Be as one
10) Frequencerz - X-Pand
11) Digital Punk And Waverider - Death sentence
12) Slim Shore ft B-Front- Scary Noises
13) Sasha F - Hardstyle Matters
14) Chris One - Killshot
15) Zatox - The Future


zitten een paar fouten in , van 8 naar 9 loopt het mis :)

feedback is altijd welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Pitchelizer... whahahahaah xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
The Pitchelizer... whahahahaah xD

Figuren die stuk gaan om een DJ naam terwijl iemand gewoon serieus een set post vind ik eigenlijk lachwekkender. -.-

Tracklist verdiend zeker niet de originaliteitsprijs maar ik neem hem mee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
The Pitchelizer... whahahahaah xD

Figuren die stuk gaan om een DJ naam terwijl iemand gewoon serieus een set post vind ik eigenlijk lachwekkender. -.-

Tracklist verdiend zeker niet de originaliteitsprijs maar ik neem hem mee. :thumbup:


Haha, jij bent lachwekkend, zet me naam te schande! tis tog belachelijk zo'n naam... beetje inspiratieloos of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Haha, jij bent lachwekkend, zet me naam te schande! tis tog belachelijk zo'n naam... beetje inspiratieloos of wat?

Herinner me een vorige set van hem waar ook al van die reacties kwamen zoals jij nu maakt over zijn DJ naam. Volgens mij is dat hem wel al duidelijk gemaakt dus, en heeft hij meer aan mensen die zijn set gewoon beluisteren want die gaat niet anders klinken omdat hij gemaakt is door iemand die zich toevallig The Pitchelizer noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Echt een verschrikkelijke naam inderdaad, originaliteit is ver te zoeken dezer dagen. Maar daar gaat het hier nu niet om! Prima setje kerel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
Haha, jij bent lachwekkend, zet me naam te schande! tis tog belachelijk zo'n naam... beetje inspiratieloos of wat?

Herinner me een vorige set van hem waar ook al van die reacties kwamen zoals jij nu maakt over zijn DJ naam. Volgens mij is dat hem wel al duidelijk gemaakt dus, en heeft hij meer aan mensen die zijn set gewoon beluisteren want die gaat niet anders klinken omdat hij gemaakt is door iemand die zich toevallig The Pitchelizer noemt.


ik heb die vorige set niet meegekregen dusja.. ik vond t op t eerste gezicht nogal inspiratieloos en belachelijk om zo'n naam te kiezen maargoed, daarom wou ik dus even vervelend doen ^^.. je hebt ook wel gelijk, de set zal er niet minder of meer op worden.. al is de tracklist niet om over naar huis te schrijven in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
Haha, jij bent lachwekkend, zet me naam te schande! tis tog belachelijk zo'n naam... beetje inspiratieloos of wat?

Herinner me een vorige set van hem waar ook al van die reacties kwamen zoals jij nu maakt over zijn DJ naam. Volgens mij is dat hem wel al duidelijk gemaakt dus, en heeft hij meer aan mensen die zijn set gewoon beluisteren want die gaat niet anders klinken omdat hij gemaakt is door iemand die zich toevallig The Pitchelizer noemt.


ik heb die vorige set niet meegekregen dusja.. ik vond t op t eerste gezicht nogal inspiratieloos en belachelijk om zo'n naam te kiezen maargoed, daarom wou ik dus even vervelend doen ^^.. je hebt ook wel gelijk, de set zal er niet minder of meer op worden.. al is de tracklist niet om over naar huis te schrijven in dit geval.




indd , en daarom juist doe ik verder met die naam , dat kan mij geen zak schelen wat hij van mijn naam vind , in de eerste plaats gaat et om de set en niet om de naam ,

toch bedankt voor de goeie feedback (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem afgeluisterd, maar ik vind het mixwerk best matig helaas. Je zat er bij heel wat overgangen net wat naast, soms corrigeerde je dat snel maar het was regelmatig vrij storend. Maar ik denk dat je dit zelf ook wel al had gehoord als je je setje eens terug luisterde, blijven oefenen zou ik zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Heb hem afgeluisterd, maar ik vind het mixwerk best matig helaas. Je zat er bij heel wat overgangen net wat naast, soms corrigeerde je dat snel maar het was regelmatig vrij storend. Maar ik denk dat je dit zelf ook wel al had gehoord als je je setje eens terug luisterde, blijven oefenen zou ik zeggen. ;)



ja ik ben er op aant oefenen , bedankt om te luisteren en voor de feedback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
The Pitchelizer... whahahahaah xD

Figuren die stuk gaan om een DJ naam terwijl iemand gewoon serieus een set post vind ik eigenlijk lachwekkender. -.-


kom op, dit is toch wel heel erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 03:43 
 
Hardtraxx Newbie

Meer creativiteit zou je goed doen :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle