Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:05 

Hardtraxx Veteran

Download The One Man Army | DJ Contest | Mix By Bionicle

Tracklist:
01. Outsiders - Maneater
02. Alpha² - Let It Go
03. Crypsis - Nackt
04. Noisecontrollers - Yellow Minute
05. Solutio & The I's - Immortal
06. Radical Redemption & Crypsis - Darkness Is Calling (Mid-Intro)
07. High Voltage & Luna - Bombs Unlocked (Bionicle Mashup)
08. Sasha F - New System
09. Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
10. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
11. Titan - Nightmare
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

Leuke mix, denk dat hij dit zelf ook wel interressant vind aangezien hij van andere djs alleen maar oudere tracks draait. Ik hoop alleen niet voor je dat er moeilijk gedaan word over de lengte van de mix, want:
Citaat:
Upload your mix (max. 30 minutes, no exceptions!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:18 

Hardtraxx Veteran

19 seconden te lang... Ik hoop niet dat ze dan automatisch genegeerd worden.
Ben nu aan het luisteren trouwens, tracklist ziet er goed uit en mixwerk is tot nu toe prima. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Dit is nou echt een mixje dat ik als kanshebber zou zien. Alles zit er in.

Ik ga voor je duimen :thumbsup: maar misschien waag ik me er zelf ook nog wel aan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 07:29 

Hardtraxx Veteran

Thanks mannen! Wou 'm om die reden ook afkappen eigenlijk maar dan had ik midden in de climax van Nightmare gezeten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:55 

Hardtraxxer

Goede track keuze, lekker gemixt en ook leuk dat je soms met platen van radical teast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:33 

Hardtraxx Crew

Weet niet of je het écht zo bewust hebt gedaan, maar die tease van Radical Redemption - The Resurrected Soul met "gimme pain till I die" tijdens Immortal vond ik best wel tof met de lyrics van Immortal in je achterhoofd :D

Voor de rest fijne platen gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:17 

Hardtraxx Addict

Genoten van deze set :)

Vind alleen 10. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix) en 11. Titan - Nightmare niet helemaal passen op het einde, had ze zelf denk ik wat eerder in de set gebruikt. Had de opbouw wat logischer gemaakt.
Maar dat is iets kleins en persoonlijk, vind je gekozen tracks, mixwerk en gebruikte teases erg geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Dank allen! Niet bewust gedaan Aron, wel vet eigenlijk ja nu je het zegt haha!

En Kevin, vind deze platen zelf totaal niet storend in de opbouw. Disk Warrior heeft een snoeiharde kick en Nightmare (met name de mid-intro dan) is in mijn ogen toch wel één van de hardstyle platen met de meeste drive.
Moet zeggen dat ik opbouw sowieso overrated vind tho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:17 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
En Kevin, vind deze platen zelf totaal niet storend in de opbouw. Disk Warrior heeft een snoeiharde kick

Ben ik het wel mee eens, die kicks van Disk Warrior blazen die van bijvoorbeeld Fade to Black aardig weg. Maar ik vind Disk Warrior toch niet zo fijn klinken op dit BPM eigenlijk. Vond het sowieso een beetje geforceerd klinken af en toe, alsof je zo veel mogelijk tracks in dat halve uur wilde stoppen. Maar dat is vooral een kwestie van smaak natuurlijk, en op papier valt het ook wel mee (11 tracks in 30 minuten is natuurlijk prima). Ook ben ik niet zo'n fan van je mashup, ik had die vocals niet over de mid van Bombs Away laten lopen.
Om positief af te sluiten; leuke, originele tracklist. Veel platen die ik niet meteen na elkaar zou verwachten, maar die toch leuk uitpakken. :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle