Na bijna een jaar te zijn gestopt met mijn maandelijkse podcast "The Mystical Tapes", heb ik besloten het weer nieuw leven in te blazen! Dus vanaf nu ben ik weer terug met de tofste selecties aan hardstyle tracks, en daar hoort een gloednieuwe layout bij natuurlijk! Vanaf heden word het niet een maandelijks terugkerende podcast, maar echter wanneer ik de behoefte voel om een nieuwe episode te maken. En dit zal meestal zijn wanneer er genoeg toffe nieuwe tracks te verzamelen zijn die imo het delen waard zijn! Geniet van deze nieuwe episode!
Tracklist:
Intro Timeshift - Letting Go Bass Modulators - Indeep (Brainkicker Powered Mix) Noisecontrollers - Promises (Hyperion Remix) Reigin & Mystic - Power Of Melody Serzo & Memorize - Escape Keltek ft. Michael Jo - Down Like This Brennan Heart & Coone - Fight For Something Horyzon - Hyperspace Dinamo & RWND - Shapeshifting Lady Faith - Supernova BALLUK - Grey Skies Andrew Liogas & BAQ - Power Of Harmony Bright Visions - Move On DJ Thera & Aversion - Clouds D-Verze vs Vyral & Infirium - Emotions Cryex - Guns Up Valido - Infinite Junkie Kid & Expulze - Code 61 2Faced - Oh My God DJ Isaac - I Want You Masters Of Ceremony - A Way Of Life (INVADE Remix)