Op het moment zelf fantastisch van genoten, kijken of ik dat nog steeds kan, want had toen al aardig wat pilsjes achter de kiezen Maar met zo'n nummer 1 afsluiten is hoe dan ook groots respect!
Ben het niet eens met de lijst maar je kan niet alles hebben. Vind het wel raar dat er zo ongelofelijk weinig Theracords-tracks tussen zitten, de enige 2 die er in zitten zijn ook nog edit/remix van een niet-theracordsproducter.
Ben het niet eens met de lijst maar je kan niet alles hebben. Vind het wel raar dat er zo ongelofelijk weinig Theracords-tracks tussen zitten, de enige 2 die er in zitten zijn ook nog edit/remix van een niet-theracordsproducter.
Vind ik inderdaad ook wel vreemd, Theracords heeft echt een heel sterk jaar gehad
Phrantic - Become One (Merge Mix) staat er ook nog in.
Plus t is een top 100 door henzelf samengesteld he gebaseerd op hun smaak waarschijnlijk. Een top 100 gemaakt door theracords artiesten zou er ook weer heel anders uitzien
Phrantic - Become One (Merge Mix) staat er ook nog in.
Ah die had ik gemist
DjThera schreef:
Plus t is een top 100 door henzelf samengesteld he gebaseerd op hun smaak waarschijnlijk. Een top 100 gemaakt door theracords artiesten zou er ook weer heel anders uitzien
Tuurlijk, iedereen heeft een eigen mening, maar daarom juist. Ik dacht namelijk dat jullie in TMS altijd wel aardig vertegenwoordigd waren, daarom verbaast het me ook enigszins
Theracords heeft dit jaar inderdaad een heel goed jaar gehad. We hebben ze ook als enige label in de hele podcast benoemd in één van de voiceovers. Echter zijn er dit jaar heel erg veel goede tracks uitgekomen en hebben we daarom keuzes moeten maken. Er is zeker iets te zeggen voor een Goddamn die ook zeker in een top 100 thuis hoort. Alleen bij ons hebben we gekozen om enkele andere tracks er in te doen. Daarbij refereren we bijvoorbeeld ook aan tracks die vaak in The Magic Show zijn gedraaid. De tracks van Phrantic kwamen bij ons vaker voor dan de tracks van CO2 en daarom staat de Merge Mix er bij ons wel in en Goddamn niet
Zoals hierboven al word vermeld, had ik toch wat meer nummers van therarecords verwacht. Heb genoten van deze set. Vergeleken met FearFM een top lijstje ;-)