Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:22 

Hardtraxx Addict

San Miquel :worship:
Heerlijke TL, vooral 2e helft :loving:
Juized & Arkaine doet me niet zo veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:45 

Donateur

Thx man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 17:57 

Je mixt echt als een baas SM. Dikke platenkennis van iedere plaat, je mix naar RTHM is echt konings. Matcht als de ziekte, platenkeus is ook vet al is soms de volgorde beetje raar zoals ik aangaf. Maar echt van bijna alles maak je iets vets, zorgt dat er tempo in zit en dat het echt strak is. Ook qua cue's zit het echt wel snor. Vraag me bijna af of dat normaal is. Ondertussen mix je Atmosphere ook weer echt dodelijk in. Rest van het verslag heb ik niet echt tijd voor maar weet dat dit veel veren tussen je billen zijn! Deze risico mixjes (waarbij ik twijfel of t wel risico is, tis zo strak :p) worden echt hard gewaardeerd hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 01:42 

Donateur

Nazale schreef:
Je mixt echt als een baas SM. Dikke platenkennis van iedere plaat, je mix naar RTHM is echt konings. Matcht als de ziekte, platenkeus is ook vet al is soms de volgorde beetje raar zoals ik aangaf. Maar echt van bijna alles maak je iets vets, zorgt dat er tempo in zit en dat het echt strak is. Ook qua cue's zit het echt wel snor. Vraag me bijna af of dat normaal is. Ondertussen mix je Atmosphere ook weer echt dodelijk in. Rest van het verslag heb ik niet echt tijd voor maar weet dat dit veel veren tussen je billen zijn! Deze risico mixjes (waarbij ik twijfel of t wel risico is, tis zo strak :p) worden echt hard gewaardeerd hier.

Thx man! Zijn zeker genoeg veren haha :worship:
Probeer er het beste van te maken! Mooi dat het in de smaak valt!!!
Zal het zeker zo blijven doen, zonder eigen tracks moet je iets doen om op te vallen.
Thx voor je feedback!!!

Heb die jaarmix die jij met anderen hebt gemixt in de auto zitten, die doet et ook lekker man!
Top platenkeuze en goed mixwerk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 13:31 

Donateur

Die van San miquel krijgt dadelijk een luisterbeurt. Nazale's bericht heeft me overtuigd, hou wel van dat beschreven mixwerk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:06 

Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Nazale schreef:

Thx man! Zijn zeker genoeg veren haha :worship:
Probeer er het beste van te maken! Mooi dat het in de smaak valt!!!
Zal het zeker zo blijven doen, zonder eigen tracks moet je iets doen om op te vallen.
Thx voor je feedback!!!

Heb die jaarmix die jij met anderen hebt gemixt in de auto zitten, die doet et ook lekker man!
Top platenkeuze en goed mixwerk ;)

Heb een kort stukje beluisterd van de week, dat was de mix naar RHTM. Klonk inderdaad monsterlijk dus ik ga de hele set nog even beluisteren en feedbackje volgt ook nog.

Ennuh bedankt! We waren erg tevreden over onze yearmix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Ai ai ai wat een set! Qua mixwerk echt ijzersterk. De drive en je platenkennis vlammen er echt vanaf.

De overgang van HotD naar Electronic Soundz
de overgang van Electronic Soundz naar RHTM
de overgang van FEAR naar Disturbia
de overgang van Lellebel naar Musical Analysis
zijn gewoon overgangen waar je het onderste uit de kan haalt, briljant!

Opbouw had her en der beter gekund, HotD is vrij misplaatst ondanks dat je hem wel monsterlijk uitmixt. Tartaros plaat had iets eerder gemogen. Verder erg goeie set, gaat vaker beluisterd worden op mijn telefoon.

Lekker tempo'tje ook trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:45 

Geen probleem voor de feedback. Setjes die op deze manier worden gemixt verdienen t ook! Hehe @ lowrenz, vertrouwen is gegroeid?! :) ik denk ook zeker dat jij t vet vindt. Binnenkort weer effe eentje van je meepakken!
Oh en ook vet dat je onz yearmix hebt geluisterd. Shit wordt gewaardeerd!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle