Net het einde van de set bereikt.
Zero Sanity heeft een hele aparte stijl, maar met die Hardcopy-platen past het wel. Ik vind niet alle platen even geweldig, maar zit hier en daar toch wel een leuke tussen. Ik had hoge verwachtingen van de nieuwe Juized, maar die valt me toch lichtjes tegen, voelt een beetje leeg aan.
Geminizers vond ik een vermakelijke set. Topper in de set is Straight To Da Beat: goed ingemixt en tijd niet gehoord. Mixwerk hier en daar zeer spectaculair, toch minder dan anders (al ligt de lat bij jullie zeer hoog, misschien wel te hoog). Promo's ben ik niet altijd even over te spreken, maar wordt in ieder geval goed afgewisseld met oudere tracks.
Ran-D heeft gewoon hier het achterste van zijn tong laten zien qua platentas en dat is bijzonder goed gelukt. Een hoop Noisecontrollers-promo's in combinatie met A2 werk, past allemaal prima. Leuk teasewerk en ook zeer vaardig, soepeltjes en soms verassend gemixt. Ook heerlijk om de Fuck The Fake Shit nu op goede kwaliteit te horen! Overigens vind ik het accentje van Ran-D zijn Engels echt geinig.
Leuke week! Aan de harde kant, maar misschien een compensatie voor wat andere weken? Wat maakt het ook uit: het klinkt allemaal prima.
edit: overigens wel opvallend: op de Fuck The Fake Shit remix en Kings Of The Underground mist er af en toe precies 1 tel. Bewust ter verhulling van promo's?