Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:20 

Hardtraxx Addict

The Magic Show Podcast 140 | Mind.Illusion, Kodex and Hard Driver:
https://soundcloud.com/qdance/the-magic ... ek-23-2013

Tracklist:
Mind.Illusion
00:00 Zatox & Activator - Can’t Stop [Wicked]
02:34 Zany & The Beholder – Euphoria [Seismic]
06:11 Balistic & Zero Vision ft. MC Jeff – Upgrade The Noize [Seismic]
09:45 Headhunterz – Eternalize [Scantraxx]
15:03 Digital Punk – Inevitable [TiLLT]
17:52 Acti & Jajox – Crap Out (Jajox Remix) [Activa]
20:41 Crypsis & Kold Konexion – Dust In Your Eyes [Minus Is More]
24:28 W.A.S.H. – Radio Alarm (Zatox Remix) [Droppin' Beats]
29:38 Crypsis – Tuatara [Minus Is More]
33:15 Alpha² – Nowhere To Hide [A² Records]
36:13 Tatanka – Tat’s Mash Up
38:43 B-Front – Virus [Fusion]
43:10 Tatanka – Don’t Move (Crypsis Remix) [Zanzatraxx]
46:19 Brennan Heart – Audiometric (2009 Album Mix) [M!D!FY]
50:12 2 Sidez – Magic Spell [A² Records]
54:09 Nosferatu & Ophidian – Psychiatric Ass [Enzyme]

Kodex
58:25 Kodex - Illusion [D3-Structive]
01:01:45 Sunny Marleen - Dirty Liar (Toneshifterz Remix) [
01:05:25 Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix) [
01:09:19 Showtek - Own The Night [Dirty Workz]
01:13:13 Killer Clown - Tormented [Superplastik]
01:16:38 Zanza Labs - Zanzarisimo [Zanza]
01:19:59 Noisecontrollers - Astral [Fusion]
01:23:45 DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) [BLQ[
01:27:20 Alpha² - Let it Go [A² Records]
01:30:53 Ran-D & Wildstylez - Future Shock [A² Records]
01:34:50 Tuneboy feat MC D - Bulletproof [Titanic]
01:38:23 Zatox & Villain - Action [Unite]
01:43:01 Phrantic - In The Mix [USB]
01:46:38 Rancor - Infinity [D3-Structive]
01:49:27 Nosferatu - The Wolves Of Creation [Enzyme]
01:53:19 Kodex - Soul Eater [D3-Structive]
01:56:27 Zany & The Beholder - Again We Will Rise [Fusion]

Hard Driver
02:00:18 Hard Driver & Substance One - Breaking Free (Sunrise Festival Anthem) [Dirty Workz]
02:04:24 Alpha² - From The Rain [A² Records]
02:06:49 Brennan Heart - Hardbass Junkie [USB]
02:09:22 Technoboy - Legend [Titanic]
02:13:29 D-Block & S-te-fan - Takin' Off [USB]
02:15:10 Hard Driver - Came To This [USB]
02:19:05 Zenith & Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ (Zatox Hard Mix) [USB]
02:21:45 Endymion & The Viper ft FERAL is KINKY - Raging In The Dancehall (Coone Remix) [USB]
02:26:11 Psyko Punkz - Psyko Soldier (Toneshifterz Remix) [Dirty Workz]
02:29:23 Hard Driver - Join Me In Prayer [Dirty Workz]
02:32:55 Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk [Scantraxx]
02:36:32 Coone - Undefeated (Hard Driver's Reborn Edit) [USB]
02:38:01 Zatox & The Eretik ft Kendra- Bitch Slap [USB]
02:41:14 Zany & Frequencerz - Quakers [USB]
02:44:38 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix) [Minus Is More]
02:48:47 Hard Driver & B-Front - State Of Perfection [Dirty Workz]
02:52:33 B-Front & Frequencerz ft MC Nolz - One Of A Kind [USB]
02:55:46 Hard Driver - Under Attack (Hard Edit) [USB]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:24 

Donateur

Hard Driver. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

Deze show wordt helaas met de week saaier. Waar zijn de tijden gebleven dat ik niet kon wachten op de maandagavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Deze show wordt helaas met de week saaier. Waar zijn de tijden gebleven dat ik niet kon wachten op de maandagavond?

Wel mee eens. Luister vaak nog wel mee/terug, maar met een stuk minder plezier dan pakweg 1,5 jaar terug. Kan ook komen door het grote aanbod radioshows tegenwoordig, maar ik vind de show zelf ook minder interessant.

Mind.Illusion setje heeft trouwens een prima tracklist, zoals vrijwel altijd. Kodex afgezien van de eerste paar platen ook leuk en Hard Driver weinig aan.

Weer eens hopen op een podcast met artiesten als The Machine/Chris One/B-Front/Adaro/E-Force/Crypsis/Prefix & Density/Solutio & The I's in 1 podcast.
Zo'n week zoals deze:

:loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:55 

Hardtraxx Elite

Een mindere week weer, wel meegeluisterd gisteren maar op een paar platen na was het weinig bijzonders.
Sowieso vind ik ook de meeste radioshows achteruit gaan, TMS is niet meer wat het was, voornamelijk door de slechte, totaal niet interessante interviews tussendoor. Evenals Theracords Radioshow, wat ik eerst standaard direct op m'n ipod meenam, kan me weinig meer bekoren nu het niet meer gewoon een doorlopende set is. Erg jammer allemaal. Q-dance radio doet niet veel goeds voor de show's hun kwaliteit, op muzikaal gebied in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:03 

Donateur

Zo jammer dat Tuatuara er bij in staat, dat vindt ik nou echt zo´n nummer die totaal niet in de smaak valt bij mij en het hele setje al kan verpesten :/
Maar verder niks te klagen vindt dit best een leuke week hoor, maar indd vroeger was het mooier maar toen waren de nummers die uitkwamen ook nog iets vetter als de meeste van tegenwoordig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:38 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Een mindere week weer, wel meegeluisterd gisteren maar op een paar platen na was het weinig bijzonders.
Sowieso vind ik ook de meeste radioshows achteruit gaan, TMS is niet meer wat het was, voornamelijk door de slechte, totaal niet interessante interviews tussendoor. Evenals Theracords Radioshow, wat ik eerst standaard direct op m'n ipod meenam, kan me weinig meer bekoren nu het niet meer gewoon een doorlopende set is. Erg jammer allemaal. Q-dance radio doet niet veel goeds voor de show's hun kwaliteit, op muzikaal gebied in ieder geval.

Het lijkt me ook logisch dat je niet jaar in, jaar uit dezelfde podcast blijft volgen en het elke week voor jou vet blijft. Misschien gaan de radioshows niet achteruit maar heb je inmiddels zo een specifieke smaak ontwikkeld waardoor je zelf duidelijk weet welke sets en nummers je wel en niet leuk vind. The Magic Show en andere shows zoals Theracords radioshow zijn voor iedereen - dus het is ook logisch dat je naar verloop wat tijd het minder interessant vind om te luisteren.

Dat is ook niet erg, nieuwe mensen komen, verdiepen zich in de muziek, vinden dan bepaalde radioshows interessant om zich daarna verder te verdiepen in de muziek en hun smaak te specificeren. Het feit dat je actief post op Hardtraxx laat zien dat je betrokken en geïnteresseerd bent in hardstyle. Het is dan ook logisch dat je niet elke podcast meer leuk vind aangezien je een eigen specifieke smaak hebt. Waarschijnlijk pak je zelf de setjes er uit die je leuk vind en stel je daarnaast je eigen playlist samen. Er zijn ook een hoop mensen die zich verder niet in de muziek verdiepen en die gewoon hardstyle muziek zoeken voor het studeren, sporten, reizen of gewoon om te luisteren.

Het concept en thema van The Magic Show is in alle jaren weinig veranderd, 3-4 uur een divers aanbod in hardstyle met een rauwer randje dan andere mainstream podcasts. We zien continu een doorstroom in luisteraars waarbij de mensen die al langer luisteren alleen de sets meenemen die ze zelf leuk vinden en nieuwe luisteraars de show van voor naar achter luisteren. Voor ieder wat wils dus .. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 00:26 

Hardtraxx Veteran

Aan de ene kant heb je gelijk, Michel, maar aan de andere kant: een paar jaar geleden waren er eigenlijk alleen nog echte DJ's bij TMS, nu zijn dat ook vaak guestmixes van dj/producers. (dan heb ik het even niet over het feit dat veel van jullie DJ's ook zijn gaan producen...)

De DJ's van het eerste uur (of de eerste uren) die mij boeide zijn bijvoorbeeld San Miquel, Mind.Illusion, Geminizers en Tartaros, die op een veel gedurfder manier mixen en vaak veel onvoorspelbare sets hebben. Tuurlijk, bij Mind weet je dat er veel klappers van 2005-2009 in zullen zitten, vaak een paar SAIFAM platen, en bij The Gemz is het eigenlijk altijd grofweg KNALLEN, maar toch weet je niet vooraf welke platen ze zullen draaien.

Wat dat betreft kan ik me wel vinden in wat er boven wordt gezegd: helaas is voor mij ook de show minder boeiend. Daar staat tegenover dat veel van jullie artiesten naar mijn inzicht juist ontzettend gegroeid zijn, waardoor ik erg uit kan kijken naar een optreden van hen (zoals Tartaros en Geminizers op Inception RAW... :worship: Wat een set!)

Over deze week:
Lijstje van Mind is weer heel gaaf, Tuatara trekt mij ook niet, maar het verpest niet de hele set voor me xd Kodex is ook wel prima, maar die van Hard Driver trekt me dan weer totaal niet.
Ga denk ik de eerste twee uur wel ff luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 07:21 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
Zo jammer dat Tuatuara er bij in staat, dat vindt ik nou echt zo´n nummer die totaal niet in de smaak valt bij mij en het hele setje al kan verpesten :/

Overdrijven is ook een vak he! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 08:53 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
frankhardenberg schreef:

haha of niet, ben jij zo iemand die meteen de tent uit loopt als je een nummer hoort wat je niet aan staat?

vast gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:50 

Hardtraxxer

iemand zippy van mind illusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:57 

Donateur

Rickzel schreef:
Mind.Illusion schreef:
frankhardenberg schreef:

haha of niet, ben jij zo iemand die meteen de tent uit loopt als je een nummer hoort wat je niet aan staat?

vast gezellig

Nee alleen ik ga ook niet los op het nummer wat ik op dat moment niet mooi vindt.

Mwah, Tuatuara moet ik gewoon niks van hebben, had liever een andere van die EP gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

Fair enough :p

OT: Mind Illusion & Kodex gaan beluisterd worden, Hard Driver sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Alle 3 leuke lijstjes! MI staat nu op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:49 

Donateur

Liever wat minder residents, wat meer genodigden.

Zoals laatst Stana een bijzonder lekkere twist gaf aan TMS. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:22 

Hardtraxx Veteran

MI standaard vet! Kodex op enkele plaatjes na ook vet en hard driver is redelijk. Heb niet zo veel met zijn stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:00 

Hardtraxxer

Vette set weer van Mind Illusion :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:28 

Hardtraxx Addict

Thanks leute! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle