ULTIMO schreef:
Lekkere set hoor!
Paar kleine mix foutjes maar dat mag de pret niet drukken, luisterde lekker weg!
Thanks!! Inderdaad aantal mix foutjes, toch even wennen nieuwe mixer. Daarnaast vond ik zelf iets teveel FX gebruik, omdat ik die knop eindelijk op mijn nieuwe mixer had waardoor ik daar iets te enthousiast mee was hehe
