Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:46 

Hardtraxxer

Beuk Sessie #3

Tracklist:

1.Da Tweekaz - Voodoo (Oldschool Edit)
2.Ran-D - My Way
3.Josh & Wesz - Underground Language
4.The R3belz - Skynet
5.The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
6.Phrantic & Blackburn - In Your What
7.Intractable One - Dikke Bleek (Original Drum En Bleek Mix)
8.Zany & MC DV8 - Distorted (B-Front Remix)
9.B-Front & Frontliner - Magic
10.Hard Driver - In The Dark
11.DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix)
12.Solutio & The I'S - Immortal
13.Frequenzerz & E-Force - Attention (Hard Bass Edit)
14.Gunz For Hire - The Cycle
15.Chris One & The Beholder And Max Enforcer - Psycho Bitcrusher (Regain Mash)
16.Southstylers - Pounding senses (Kodex Bootleg)

Hier weer een Beuk Sessie van Mij en The DarkHaunter
Enjoy :)

Btw Ik heb nu ook mijn eerste boekingen binnen en ga op 24 aug me debuut maken @ The Achterhoek Arena , Dinxperlo || Audio Kickers
Heb nu dus ook mijn Officiele PF Artist Page.
Check it OUT!
https://partyflock.nl/artist/69226:The_ ... eaper.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Vind 't niet zo'n vette set om eerlijk te zijn. Veel van de tracks die je dit keer hebt gebruikt vind ik zelf ook erg vet, maar je hebt ze (maar mijn mening) echt op verkeerde momenten gemixed. De opbouw vind ik daarom ook niks. Vooraf zag ik al een aantal rare fratsen als Never Fall Asleep zo vroeg en In The Dark na Magic.. Toch een luisterbeurt gegeven en zijn mijn vermoedens bevestigd. Het mixwerk is wel oke trouwens. Wel een aantal maal van outro naar intro gehoord, wat ik wat traag vind, maar niet hinderlijk verder. Mijn advies: Volgende keer platen als attention, cycle, en in the dark een stuk eerder zetten en de eerste 3 sowieso niet in zo'n soort lijst plaatsen. En verder een wat meer logische opbouw maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:55 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Vind 't niet zo'n vette set om eerlijk te zijn. Veel van de tracks die je dit keer hebt gebruikt vind ik zelf ook erg vet, maar je hebt ze (maar mijn mening) echt op verkeerde momenten gemixed. De opbouw vind ik daarom ook niks. Vooraf zag ik al een aantal rare fratsen als Never Fall Asleep zo vroeg en In The Dark na Magic.. Toch een luisterbeurt gegeven en zijn mijn vermoedens bevestigd. Het mixwerk is wel oke trouwens. Wel een aantal maal van outro naar intro gehoord, wat ik wat traag vind, maar niet hinderlijk verder. Mijn advies: Volgende keer platen als attention, cycle, en in the dark een stuk eerder zetten en de eerste 3 sowieso niet in zo'n soort lijst plaatsen. En verder een wat meer logische opbouw maken.

Ja daar gaan we weer over die opbouw :P
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee als je In The Dark op een Festival/Groot Feest hoort dan zijn die kicks gewoon volletjes
Was zaterdag op Dreamfields en daar werd die gedraaid na best veel hardere platen en iedereen gewoon ging keihard los
Maar dat is inderdaad allemaal persoonsgebonden
Toch waardeeren we je mening B-Ram en zullen de volgende X het in ons achterhoofd houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem :) Lijkt me dat je je mix hier ook neerzet om onderbouwende kritiek te krijgen.
Succes met je eerste gig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:04 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Geen probleem :) Lijkt me dat je je mix hier ook neerzet om onderbouwende kritiek te krijgen.
Succes met je eerste gig ;)

Inderdaad :)
En heel erg bedankt man :D Kan niet wachten tot die dag :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle