Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The colors of Defqon.1 2017 | UV mix by Max Enforcer:


Tracklist:
01. Max Enforcer - Back At 'Em
02. Waisted Penguins & Crisis Era - Take Me Away
03. Ran-D - #MyWay (ANDY SVGE remix)
04. Martin Garrix & Bebe Rexha - Name of Love (D-Block & S-te-Fan remix)
05. Max Enforcer - Even More Bass
06. KSHMR ft. Sidnie Tipton - Wildcard (Coone remix)
07. Project One - Luminosity
08. The Galaxy - Waiting for You (Rebourne remix)
09. Bass Modulators - Mantra
10. JNXD - Spectrum of Sound
11. E-Force & Frequencerz - Men of Steel (Devin Wild)
12. Atmozfears & Audiotricz - Handz Up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke set zeg, neem zelfs de 1e plaat daarmee voor lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Max Enforcer plaat zit ook serieus zowel in de UV als in de Red mix. Als ze daar mensen mee voor Defqon moeten interesseren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
11. E-Force & Frequencerz - Men of Steel (Devin Wild)


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik dit jaar best veel bij de UV te vinden zijn mocht er een mooi zonnetje aanwezig zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Citaat:
11. E-Force & Frequencerz - Men of Steel (Devin Wild)


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 2 'Even more Bass' en 'Handz up', ziet dit er zeer aangenaam uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Op 2 'Even more Bass' en 'Handz up', ziet dit er zeer aangenaam uit :)

Je vindt Handz Up geen goede plaat? Vind dat juist een vet nummer, al vanaf dat ik hem op Defqon hoorde vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Svbtwee schreef:
Op 2 'Even more Bass' en 'Handz up', ziet dit er zeer aangenaam uit :)

Je vindt Handz Up geen goede plaat? Vind dat juist een vet nummer, al vanaf dat ik hem op Defqon hoorde vorig jaar.

Haha nee ik vind die melodie echt afschuwelijk xd. Track zit prima in elkaar maar, niet voor mij weggelegd deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangename mix!!

Mijn studenten tijdens fitness vanochtend konden dit ook zeer waarderen!!

:thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle