Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The colors of Defqon.1 2017 | MAGENTA mix by Deepack:


Tracklist:
01. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
02. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Freak On It
03. Deepack - The Prophecy
04. Deepack vs Luna - I Wanna C Ya
05. The Prophet & Deepack - Stampuh (The Beholder vs Max Enforcer Remix)
06. Deepack & Showtek - Skitzo
07. Deepack - Here's Johny ( Brennan Heart Remix)
08. Coone vs Deepack - Mayday Dream
09. Deepack vs D-Block & S-Te-Fan - Rock Diz
10. Frontliner & Deepack - Move 2 Thiz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vette platen hebben die gasten gemaakt. Ik vind het wel echt debiel dat ze een mix maken voor een stage en dan alleen eigen platen draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Gruwelijk vette platen hebben die gasten gemaakt. Ik vind het wel echt debiel dat ze een mix maken voor een stage en dan alleen eigen platen draaien...


Beetje apart is dat wel inderdaad. Al zou ik het zeer toejuichen wanneer ze een dergelijk lijstje neerzetten op een classics stage/feest. Alleen gvd weer geen Biological Insanity :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
MelvinFR schreef:
Gruwelijk vette platen hebben die gasten gemaakt. Ik vind het wel echt debiel dat ze een mix maken voor een stage en dan alleen eigen platen draaien...


Beetje apart is dat wel inderdaad. Al zou ik het zeer toejuichen wanneer ze een dergelijk lijstje neerzetten op een classics stage/feest. Alleen gvd weer geen Biological Insanity :cry:


Dit :list: Zijn ze dit soms vergeten ofzo dat ze die hebben gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan draai je een officiƫle warm-up voor Defqon, en dan draai je wel je Qlimax anthem maar niet je Defqon anthem inderdaad :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 18:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Block vs Tha Bazzpimpz - Freak On It, als ze die nu ook even live draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Gruwelijk vette platen hebben die gasten gemaakt. Ik vind het wel echt debiel dat ze een mix maken voor een stage en dan alleen eigen platen draaien...


Wat Melvin zegt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle